Gå til innhold

Prosjekt micra "Night rider"


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har sjøl en 1986 micra som jeg har modda framfanger på! ble faktis ikke dum er igjen litt arbeid da.. prøver å finne ut om cherry gtt motor passer :) 115 HK!!

[1986] Nissan Micra GT-R - {Vraket}

[1987] Ford Sierra Sedan 2.0i (gobilen..) - {solgt}

[1992] Volvo 240SE - {vraket}

[1995] VW Vento] - {SOLGT}

[2001] Volvo S40 - {Gobila mi:D}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Nikdev

Mye som må bygges om får å få cherry gtt motoren til å passe. Men det skal være plass. Jeg driver å leke med tanken om å kaste inn en 1.3sunny motor inn, passer som hånd i hanske, har en kompis som allerede har gjort det, Bedre utgangspunkt for trim og litt mere hester..

 

Kanskje du vil ha (kjøpe) 1.6 liter'n min? Da får du enda bedre utgangspunkt for trim og flere hester. :)

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trenger hjelp! prøver å finne noen dugelige felger til bilen min, i litt old skool skool stil til neste sommer(Penga er i hus, men blikkenoe action i prosjektet før jeg dimmer uasett).. Aktuelt med både brukte å nye felger, f.eks:

7x13_ml_min.jpg

ellers så ser jeg etter classiske felger med littt kant, 7x13 eller 14 kanke ha noe større skal jo bli ei lav bil..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Originally posted by Nikdev

Hvorfor ikke;)

Prøver å finne ut om det er samme blokka\motoren som 1,3l men jeg tror ikke det og da kan jeg likegodt se etter gtt motor..

 

Har forresten fiksa helrøde baklys og gullfelger er på..

Jeg har en kompis som har en komplett GTT motor med girkasse og ledningsnett/hjerne. Hvis du er int så kan jeg høre med han om han er villig til og selge å evnt pris..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by p10turbo

Jeg har en kompis som har en komplett GTT motor med girkasse og ledningsnett/hjerne. Hvis du er int så kan jeg høre med han om han er villig til og selge å evnt pris..

 

Hadde jo vært artig, men drar nå snart tilbake til mitt siste halvår i armyen. Så venter med de store planene til sommern..

750kg og gtt motor(150hk? med litt oppskrudd turbotrykk):D

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår