Gå til innhold

Prosjekt micra "Night rider"


Nikdev

Anbefalte innlegg

Styling ekke lett å få tak i det jeg har er sjeldent, ikke sett det på noen andre micrar en min, jeg tror du må utenlands for å finne styling. I danmark har de en verson som heter super s og den har en litt tøff frontfanger iaffal.. Let på hoggern, går ann å få tak i takspoiler :D

Har sett micraer med modda styling fra andre biler:

featImage.bmp

 

Eller hva med en Super turbo(Kompressor og turbo ca 110hk men det er ca 140 i denna bare i Japan men ett par i England): featImage2.bmp

 

 

Micra klubb

 

Men senkesett går ann å skaffe spesielt etter at jeg akkurat har returnert ett senkesett til powersone :(

 

Har vært på dekksenteret i øsfold (takk for ypperlig service og gode priser)og fått lagt på nye dekk på felgene som nå skal på, mens Momo hjula er degradert til vinterfelger.. Men tror du boltene passa :mad:..

IMG_1221.jpg

IMG_1223.jpg yummy

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by raaner

Jeg har en micra og!!! Sjekk ut sida mi... Har tatt toppfart på den... http://www.raaner.tk hvor får man tak i styling a?

 

toppfarten har forresten blitt testa(selvføgelig i tyskland), var spennende, rista bare litt

 

Imorgen henter jeg noen 7x13" felger... De hadde blitt fete på en micra, må bare valse de bakre skjermkantene litt, men tror ikke det blir aktuelt med all plastikken min:(

 

Hvis jeg tar de selv kan du jo kjøpe gullfelgene av meg, 6x13" med litt senking vil det se veldig bra utsombrero

 

 

EDIT: Fant en med styling!! På hoggen samma som min

SE HER Kanskje de har fangerne og slikt ennå.. jABaHIcbA.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som har skaffa seg Felger a:D :D

IMG_1229.jpgIMG_1231.jpgIMG_1233.jpg

Felgene er av typen Ats, har sittet på en opel manta før..

 

De skal prøves på så fort jeg får tid, mulig man må ta en tur ned til naboen og låne hjulbuevalsern hans:) Men med de veldig breie dekkene jag hadde tenk å ha på kanske det går: 165\65-13..

 

Har forresten lagd meg potte, ikke overkill kanskje underkill;) 2" men allikavel flere ganger større enn lillefingerpotta som satt der, bilder kommer..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok valse skjelmen litt ja;)

Må desuten skaffe nye dekk og ett par nye felger..

Har satt på felgene og skal ikke nekte for at det subber litt, men med Mye mindre profil på dekkene kan det bli bra, ser litt "offroad" ut nå:op

 

Har også blitt en liten økt med bagasjeroms luka, fått cleena litt.. Lurere litt på hva jeg skal gjøre med skiltlysene, ikke mye pent de som sitter der nå..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nikdev

Fett med turbo! (hvis den er den k-11 i norge som har det da..)

 

Clone boy: blir bra med 15", men gleder meg til jeg får tak i lavprofildekk til fegene som sitter på nå..

 

Funnet senkesett til 1200 spenn, billigere enn orginalfjerene du kjøper på mekonomen:D

 

Hvor er det senke sette da?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det senke sette da?

det finner du på eikermotorshop.no

Her: Ventura senkesett

 

Den 3" eksonen din, noe du har sveisa på selv eller?(simons?) Tenker på å fjerne endepotta, kan bli grei lyd da..

 

skal putte inn en 12" imorgen, må råne litt på lørdagskvelden:op

 

 

Fikk du tak i delene fra den Micra'n på hogger'n, eller?

Dårlig oppdatert side, var fra 2001:(

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomber min egen tråd med flere bilder::)

 

En kar i danmark har en micra super s og i den sitter det en 1,2 med turbo hele 76 hester.. Drømmen er å få kloa i en slik bil, importere den som delebil og ta å bygge om\inn i min bil.. Å få det godkjent kan jeg sikkert bare drømme om..

Motor*sikle*:

mym_k_1.jpg

mym_k_2.jpg

Scoop:

mym_k_3.jpg

Turteller!:mym_k_5.jpg

bilder fant jeg her

 

Litt japan-harry men litt fet fordet:

530393_47_full.jpg

530393_32_full.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår