Gå til innhold

Prosjekt micra "Night rider"


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, den var jo kjempe pen :hammer

 

 

Men vi fikk kjørt motoren litt, tror den kan bli bra med noen justeringer :thanks

du likte det jeg hadde skrivd å tegna pån ja....blei bra da...NOT..heh

 

prisen blei?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du likte det jeg hadde skrivd å tegna pån ja....blei bra da...NOT..heh

 

prisen blei?

 

Ga ikke så mye mer enn vrakpant, måtte jo opp der å hente den.. Tror han som kjørte den hvite\vaniljefarga micraen ned igjen følte seg skikkelig kul..hehe

 

Var veldig mye rust på den å, så blir til at jeg tar ut motoren og kaster resten

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga ikke så mye mer enn vrakpant, måtte jo opp der å hente den.. Tror han som kjørte den hvite\vaniljefarga micraen ned igjen følte seg skikkelig kul..hehe

 

Var veldig mye rust på den å, så blir til at jeg tar ut motoren og kaster resten

 

 

Mye rust?? jeg fant et hull i ene kanalen å litt overflate her å der, mne kikka ikke NØYE da, vel å merke.

 

Synd å se den bli kasta, blei nesten litt glad i den bilen den ene uka jeg var å besøkte onkel. lettkjørt til å være en liten å gammel bil...

Samme uka som jeg tegna på bilen....hehe. kunst verk kaller jeg det cheers

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rust?? jeg fant et hull i ene kanalen å litt overflate her å der, mne kikka ikke NØYE da, vel å merke.

 

Dørene, bakdøra, panser og div er fullt av rust i kriker å kroker.. Mulig jeg er litt pirkete da

 

Samme uka som jeg tegna på bilen....hehe. kunst verk kaller jeg det cheers

Hva er det som har sittet på bilen før du tegga på den, er jo vaniljefarga halve bilen? klistremerke?

 

Men motoren ser\høres jo veldig bra ut, skal gå over den før jeg setter dem inn i min.

Skal kanskje også bruke frontfangeren til å lage meg en liten leppe, "Costom"

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørene, bakdøra, panser og div er fullt av rust i kriker å kroker.. Mulig jeg er litt pirkete da

 

 

Hva er det som har sittet på bilen før du tegga på den, er jo vaniljefarga halve bilen? klistremerke?

 

Men motoren ser\høres jo veldig bra ut, skal gå over den før jeg setter dem inn i min.

Skal kanskje også bruke frontfangeren til å lage meg en liten leppe, "Costom"

 

 

det gule tenke du på? det er noen som har pyntlakka bilen i sin tid, av en eller annen grunn....enten så har de ikke brut grunning, eller så har de fått feil farge....eller bare gitt faen.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg kamera..

Her kommer det bilder av skjønnheten:

IMG_1557.jpg

 

Delkaltrimming på lavt nivå:

IMG_1553.jpg

 

Soltak(en stor luksus i micra):

IMG_1554.jpg

 

Har bare igjen drivakslene pluss litt elektrisk så er motoren ute:

IMG_1551.jpg

 

En ting jeg ikke har i min anger2

IMG_1517.jpg

 

Planen er å sette på en vanlig gasser da denne har elektronisk tenning.. Bruke deler fra 1,0l for å få det til, mulig eller idotprosjekt?

 

Drømme litt:

Går å drømmer om weber(hva med doble)

Grenrør, noen som lager det billig? Går det ann å bruke grenrør fra en annen bil?? bygge om festene..og 2" eksos med 2,5" ut, lyst til å få golyden

Har også funnet noen som lager kvassere kam til bilen min :pray

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår