Gå til innhold

Prosjekt micra "Night rider"


Nikdev

Anbefalte innlegg

næmmen!! wtf? hva skjera???!!! selle micraen?? jaja....faen at ikke jeg har penger nå, hadde kjøpt den på flekken! si ifra viss ikke du får solgt den med d første da, hadd vert kul som vinterbil ;)

 

Ja hvis jeg får 9lapper for den så selger jeg, men tror ikke det så da blir den min. Er altfor glad i den for at jeg gidder å selge den billig sombrero

 

Men har nå fått mere info om motorbytte, skal visst gå greit å bruke innsug,manifold og gasser fra 1l på 1,2l(Den har elektronisk tenning= masse bedritne sensorer og en Ecu som styrer heile skiten..)

Så nå ble jeg motivert igjen til å svappe motor, har tatt av drivakslingene idag, må finne ut om jeg skal løfte ut motoren eller slippe den ned, hmm

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pheew! :) vart nesten litt bekymra jo...;)

 

blir to prosjekt nå da eller, blir micraen en "daily driver"?

 

kan vel like godt bare løfte ut motorn vel? viss du har tilgang på snabeljekk eller no annet å løfte med da...

 

Blir vel til at jeg bytter litt på hvem jeg kjører, må få Cherryen slik at jeg kan stole på den, så blir det motorsvap i micraen.

 

Har gått litt amokk med lakk idag, fått lakka div detaljer og fått fiksa litt på noe lys, bilder kommer

 

Har også funnet ut noen som selger "universal" coiloverkit, har jo 8 dempere så ofrer fire for skikkelig senk,

go looooow:pimp

Cherryen blir morrobil, sleeper. Micraen blir en dritlav liten cruiser

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom parklys er for meg noen høyst unødvendige lys og ikke akkurat har noen krav til lysstyrke(det har de sikkert men jeg bryr meg ikke...) så måtte de gjøres litt mer bad, og jeg har prøvd å gjort noe ikke så mange har gjort før meg. Orginalt:

IMG_1604.jpg

 

Its gone Black:

IMG_1606.jpg

 

Vindussviskern var nesten blitt crom ettersom lakken har flasset av, måtte fikses:

IMG_1603.jpg

 

Har dessuten lakket mye detaljer inne i bilen, flere bilder kommer når jeg blir ferdig

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det ikke være noen lys der! Men ei søt lita Ic!

 

I grillen??? nei den skal d lages hull til i frontfangern ;) eller montere den på taket :D

 

men tenk deg en slik grill(minus den stolpen i mitten) med ledlysa gjemt bak nettingen;) å seff knightrider theme dundrendes over stereon.... :rolleyes:

154123.jpg?19-03-2005%2013:27:27

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår