Suvdal Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by vwfreak Hmmm.. Kan jo se om jeg finner på noe.. Det gamle skal jeg iallefall ikke ha sånn som det er nå for å si det sånn... :) Tenkt på å få tak i noe tekstilfarge.. Men det enkleste og beste er vel å få tak i et pent svart trekk.. Koster jo ikke mye uansett.. Blir moro å se om grenrøret hjelper like mye som folk sier.. Da blir det sikkert ikke noe problem å henge med gti'er.. :cool: Skulle bare ikke hatt x antall kg med stereo baki.. :rolleyes: Holde følge med GTI`er ja, vi får prøve da vettu ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Kan vel slite med 4'rn og 5'rn kanskje ja .. heh Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 He he GTI det går jo bra Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Team VR6 He he GTI det går jo bra Det går jo ikke veldig bra da.. Men går vel dårlig for en som har vr6 på hjernen... :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Det er ikke viktig hvor fort du kommer deg frem, men hvordan du kommer frem :dude: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by B.T.i Det er ikke viktig hvor fort du kommer deg frem, men hvordan du kommer frem :dude: thumpsup Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by B.T.i Det er ikke viktig hvor fort du kommer deg frem, men hvordan du kommer frem :dude: :fuckme2: Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Suvdal :fuckme2: rrrrrrrrooolig nå saila boy... :D Kommer seg alltids fram vettu ørjan... ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by vwfreak rrrrrrrrooolig nå saila boy... :D Kommer seg alltids fram vettu ørjan... ;) Ska jeg si til deg til helga oxo ;) Husk, IKKE over fartsgrensa...... Øøøøøøøøhhhhhh. "JAAAAAAAAADDDDAAAAAAAAA" ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Suvdal Ska jeg si til deg til helga oxo ;) Husk, IKKE over fartsgrensa...... Øøøøøøøøhhhhhh. "JAAAAAAAAADDDDAAAAAAAAA" ;) :D Hehe... FØRST må jeg få'n ut på fylla.. Så kan jeg låne bilen hans.. :D Håper det ordner seg vøtt.. Da skal vi cruise rundt med petter solberg-caps.. :D :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by vwfreak Hehe... FØRST må jeg få'n ut på fylla.. Så kan jeg låne bilen hans.. :D Håper det ordner seg vøtt.. Da skal vi cruise rundt med petter solberg-caps.. :D :rolleyes: Å jeg har Solberg genser :D :D hehe :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Suvdal Å jeg har Solberg genser :D :D hehe :) Kanon.. :D Nei må vel ned å godsnakke litt me'n i morra... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 He he har ikke VR6 på hjenen men det er jo en utrolig morssom motor for å ikke snakke om lyden den er noe for seg selv:dude: Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Team VR6 He he har ikke VR6 på hjenen men det er jo en utrolig morssom motor for å ikke snakke om lyden den er noe for seg selv:dude: Lyden er helt rå på de motorene ja.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ikke mobb GTI'er ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg