Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

sinnsykt rått prosjekt, all respekt til deg!!! thumpsup men venter på noen oppdateringer eller sånn da, eller bare noen flere bilder :D hehe venter i spenning!!!! :rolleyes:

*87' VW Jetta, endelig vw igjen :)

*96' Peugeot 405 GTX (solgt)

*85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt)

*84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted)

*85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm.. oppdateringer?? :rolleyes: Tja.. eneste som har blitt gjort siden jeg satt den bort er å få høyglanspolert dynamoen.. hehe.. + lakkert en ramme rundt en luftekanal i bilens farge for å prøve.. Så det blir nok at jeg skal lakkere resten av interiør-greiene lilla også.. Så det skjer svært lite med jetta'n nå for tiden.. Står bare stille i garasje på bukker..

 

Men på en litt annen side skjer det ting.. :D Som ørjan sa her så har jeg fått meg nytt senkesett til den andre bilen i dag.. Begynte å bli litt dårlig det som sitter på nå så kom over et sett FK silverline X fulljusterbart sett og kjøpte det.. :) Så det begrenser seg litt med penger for tia.. (årsavgift +++ masse tull) Får se når jeg får tid til å montere det.. Hater å ha ting liggende.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, veldig bra da, må gjøre ting selvom herr norske(dårlige) vinter er her.. ;) notin

*87' VW Jetta, endelig vw igjen :)

*96' Peugeot 405 GTX (solgt)

*85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt)

*84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted)

*85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ja den er nok solgt! Tiden med gamle biler er nok over for meg.. m'm

Du vwfreak? Lurer litt på noen småting jeg.. Når du polerte kanten på felgene.. Åssen fikk du tatt helt inn ved ekene der? driver å lurer på å polere opp igjen kanten på mine skjønner du :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vwfreak? Lurer litt på noen småting jeg.. Når du polerte kanten på felgene.. Åssen fikk du tatt helt inn ved ekene der? driver å lurer på å polere opp igjen kanten på mine skjønner du :)

 

Med fingra som innsats gikk det bra.. :) Kjørte hjulet rundt i dreibenk jeg hadde laget og holdt intill pussepapir å sånn... Gikk akkurat.. Ellers kan du jo f.eks bruke en isskrape som du bøyer bittelitt sånn at den ligger bra i felgkanten og legge den oppå det du pusser med.. Da får du det helt intill kanten uten å måtte risikere å brekke noen fingre... ....som jeg holdt på å gjøre et par ganger... ;)

 

DSC01487.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fingra som innsats gikk det bra.. :) Kjørte hjulet rundt i dreibenk jeg hadde laget og holdt intill pussepapir å sånn... Gikk akkurat.. Ellers kan du jo f.eks bruke en isskrape som du bøyer bittelitt sånn at den ligger bra i felgkanten og legge den oppå det du pusser med.. Da får du det helt intill kanten uten å måtte risikere å brekke noen fingre... ....som jeg holdt+ på å gjøre et par ganger... ;)

 

DSC01487.jpg

Okay... hehe! kanskje man skal prøve!! MEn hadde du ikke felgene på bilen da? når du gjorde det?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... hehe! kanskje man skal prøve!! MEn hadde du ikke felgene på bilen da? når du gjorde det?

 

 

Hmmm.. .Jo stemmer det... Hadde ikke laget den dreibenken enda da jeg pussa de felga der.. Brukte en gammel polo jeg hadde.. Jekka opp på den ene siden foran og kjørte på... :) Har pusset en del felger og det var nok i det siste jeg har laget benk.. Dårlig hukommelse har vi ikke sett... haha.. Men det er jo samme prinsipp da.. Går rundt både i benken og på bilen.. ;)

Driver å pusser delte RH-felger som jeg skal ha på audien til vinteren nå om dagen.. DET blir blankt.. m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår