Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

Jaja.. her kommer en tråd om min jetta... Bilen er vel nesten ferdig så det vil komme bilder fra litt bygging og diverse.... Er fint med litt tilbakemeldinger om hva som er bra og ikke bra... :D Skal prøve å få oppdatert det jeg rekker og prøve å få med en del bilder..... Har ikke mye bilder fra da jeg bygget den opp fra starten av men har en del fra seinere prosjekter....

 

Enjoy! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Danna

Norges peneste Jetta, uten tvil!

Bare så synd det skal være så vanskelig å overtale deg til å selge :D :D ;) Hehe

 

Er vel å ta i litt det da... Finnes noen som ikke er på treff oxo... ;)

 

Hehe... Klarer aldri å overtale meg vøtt.. :D Hvis jeg klarer å bestemme meg for å selge den så selger jeg den... Men det er det og bestemme seg da... :rolleyes: Litt moro å ha en bil man har bygd opp selv oxo.. Og noen tusen arbeidstimer på.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Er vel å ta i litt det da... Finnes noen som ikke er på treff oxo... ;)

 

Hehe... Klarer aldri å overtale meg vøtt.. :D Hvis jeg klarer å bestemme meg for å selge den så selger jeg den... Men det er det og bestemme seg da... :rolleyes: Litt moro å ha en bil man har bygd opp selv oxo.. Og noen tusen arbeidstimer på.... :)

 

 

Selger du den er det 99,9% sikkert at du kommer til å angre :D

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fr3ddy-

 

 

Selger du den er det 99,9% sikkert at du kommer til å angre :D

 

Klart det vil være litt synd å selge men.... ;) Har ikke tenkt mye på det da... Ikke heeelt klar for salg enda trur jeg... :) Spørs om det blir et aldri så lite nytt prosjekt snart... Bare ikke delene er solgt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil, er ikke rart du sanker pokaler nå! :cool:

 

Kommer vel i treffpunkt snart?

 

BTW: Emblemfri fri grill, større motor er jo litt som kan gjøres. :)

Ta bort dørhåndtak, flytte tanklokk baki.

Bare fantasien som begrenser.

 

Men less is more. Og er gjennomført uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Kjempefin bil, er ikke rart du sanker pokaler nå! :cool:

 

Kommer vel i treffpunkt snart?

 

BTW: Emblemfri fri grill, større motor er jo litt som kan gjøres. :)

Ta bort dørhåndtak, flytte tanklokk baki.

Bare fantasien som begrenser.

 

Men less is more. Og er gjennomført uansett. :)

 

Begynner å bli litt moro nå... :D Det kommer en reportasje i neste treffpunkt trur jeg... Snakka litt med redaktøren på våler nå...

 

Har jo tenkt litt på emblemfri grill oxo... Men det gjør meg egentlig ikke så mye at det emblemet er der men... Motor kan man jo gjøre mye med... Men flytte tanklokket har jeg ikke tenkt på... :D Men da er det jo nesten hellakkering om man shaver dørhåndtak da... Blir en hælvettes jobb da... Trur ikke jeg gidder å tenke tanken engang... Hadde jeg bygd opp bilen NÅ hadde det nok vært en god del detaljer.... Men det er for seint nå... Gidder ikke lakke opp halve bilen for å shave dørhåndtak og flytte tanklokk.... Men kult hadde det vært... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Klart det vil være litt synd å selge men.... ;) Har ikke tenkt mye på det da... Ikke heeelt klar for salg enda trur jeg... :) Spørs om det blir et aldri så lite nytt prosjekt snart... Bare ikke delene er solgt... :D

 

Si fra til meg først hvis du velger å selge etterhvert da..hehe, hvis jeg ikke har kjøpt meg noe i mellomtiden, som jeg antageligvis da har gjort. :)

Nok en gang, rått!

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Begynner å bli litt moro nå... :D Det kommer en reportasje i neste treffpunkt trur jeg... Snakka litt med redaktøren på våler nå...

 

Har jo tenkt litt på emblemfri grill oxo... Men det gjør meg egentlig ikke så mye at det emblemet er der men... Motor kan man jo gjøre mye med... Men flytte tanklokket har jeg ikke tenkt på... :D Men da er det jo nesten hellakkering om man shaver dørhåndtak da... Blir en hælvettes jobb da... Trur ikke jeg gidder å tenke tanken engang... Hadde jeg bygd opp bilen NÅ hadde det nok vært en god del detaljer.... Men det er for seint nå... Gidder ikke lakke opp halve bilen for å shave dørhåndtak og flytte tanklokk.... Men kult hadde det vært... :)

 

Hmm.... Litt jobb må man regne med. :D

 

Kan jo gjøre det jeg nevnte over, og lage 2 dørs. Bur inni, et par gode stoler, Understell fra TT 225hk Q og motor. Luftfjæring eller noe. Ta f.eks noe sølv i lakken når du må sprøyte igjen, mulig det blir kult? Har masse forslag, mer eller mindre gjennomtenkt... :rolleyes: Om du har tenkt å gjøre enda mer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Hmm.... Litt jobb må man regne med. :D

 

Kan jo gjøre det jeg nevnte over, og lage 2 dørs. Bur inni, et par gode stoler, Understell fra TT 225hk Q og motor. Luftfjæring eller noe. Ta f.eks noe sølv i lakken når du må sprøyte igjen, mulig det blir kult? Har masse forslag, mer eller mindre gjennomtenkt... :rolleyes: Om du har tenkt å gjøre enda mer.. ;)

 

Må alltid regne med litt jobb.. Hehe... Alle forslag her er jo gull da... :D Trur faktisk det er litt sølv i lakken... men ser det nesten ikke... Men bur og et par stoler foran hadde gjort seg... :) Det er bare det å komma i gang.. Ikke mye arbeidslyst om dagen.... ;)

 

Danna: Skal si fra ja... Men er usikkert enda da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med danna... norges fineste Jetta!

 

Den er jo sinnsykt gjennomført med lilla detaljer alle steder.. kjempe bra gjort.. så har du vel en del arbeidstimer på den oxo.. men resultatet er jo der etter oxo da :D

 

Hadde jeg værst deg Håkon så hadde jeg hatt bilen og heller begynt på et nytt prosjekt og bare sette jettan i glassbur......(hvis pengene strekker til) Er jo som regel der det stopper da.. hehe. Kjenner til problemet liksom.. hehe

 

Men men.. alt i alt.. NYDELIG BIL!

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Helt enig med danna... norges fineste Jetta!

 

Den er jo sinnsykt gjennomført med lilla detaljer alle steder.. kjempe bra gjort.. så har du vel en del arbeidstimer på den oxo.. men resultatet er jo der etter oxo da :D

 

Hadde jeg værst deg Håkon så hadde jeg hatt bilen og heller begynt på et nytt prosjekt og bare sette jettan i glassbur......(hvis pengene strekker til) Er jo som regel der det stopper da.. hehe. Kjenner til problemet liksom.. hehe

 

Men men.. alt i alt.. NYDELIG BIL!

 

Hehe.. Jo takk.. Ikke norges fineste akkurat... Det veit jeg... ;) Hadde jeg hatt MYE penger så hadde nok bilen bare blitt parkert og begynt på en nyere bil liksom... Men er jo ikke akkurat millionær heller da... :) Så jeg får se... Men får holde tråden vedlike med litt bilder å styr da.... :D Her er et litt gammelt bilde med 7*16 eller 7,5*16 felger med 215/40 dekk... Nesten akkurat fått kjøpt meg justerbart senkesett oxo... :)

 

Img00078.jpg

 

 

Img00076.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår