Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært å kjøpt meg noen nye felger igjen... Ble endelig fornøyd nå... :D Men kan se for meg mye jobb her for på alle 4 felga skal det bli BLANK kant... :rolleyes: Jaja.. bra jeg har ferie fra jobben.... Her er et bilde av felgen... Er forresten lik de andre i dim. Heter AEZ ettelleranna... Så de andre er til salgs nu!

 

 

DSC01483.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi-maniac

har du satt på kantkjørte 9*16 på den kule jettan?wtf?

 

hehe... Ja stemmer.. noe kantkjørt den felgen som du ser her da.. MEN i morra skal felgene pusses og høyglanspoleres... Så regner med at felgen blir som ny nesten... ;) resten av felgene er greie..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hvorfor Aez Paron i stedet for Brock felga?

 

Det er kun midlertidig til han får seg Porshce hjul ;)

 

Neida, AEZ hjula er OK de, blir sikkert bra når de blir pollerte, men jeg må innrømme at jeg også liker Brock felgene bedre enn AEZ Paron... de er ganske oppbrukt, og det for mange år siden ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Da har jeg vært å kjøpt meg noen nye felger igjen... Ble endelig fornøyd nå... :D Men kan se for meg mye jobb her for på alle 4 felga skal det bli BLANK kant... :rolleyes: Jaja.. bra jeg har ferie fra jobben.... Her er et bilde av felgen... Er forresten lik de andre i dim. Heter AEZ ettelleranna... Så de andre er til salgs nu!

 

 

DSC01483.jpg

 

pris på de gamle?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja hvorfor det? Hmmm... Følte at det manglet litt på felga.. Gikk ikke akkurat an å polere en blank kant på de brock-felga.. Vil ha noe som ikke veldig mange har og derfor skal jeg polere opp til skikkelig blank kant på de jeg kjøpte nå... (ikke mange som har de nå iallefall...) ;) Så jeg får se åssen det går og blir... :)

 

Når det gjelder de andre felga fikk jeg bud på 6000 i går og det er litt i minste laget synes jeg.. Felga er kjøpt nye i vår og ikke brukt mye.. Så opp en tusenlapp så begynner vi å snakke pris... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse AEZ felga er litt tøffe, men som Baldrick sier, så er dem oppbrukt.. Dessuten er de ikke så tøffe i små dimensjoner, mye kulere i 18" f.eks.. Hadde 9x16 på BMW'n, likte dem ikke like godt som Borbet T'ene på Golfen min..

 

Men, men.. Blir sikkert tøff med polert kant da.. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet noen felger ingen andre hadde.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Disse AEZ felga er litt tøffe, men som Baldrick sier, så er dem oppbrukt.. Dessuten er de ikke så tøffe i små dimensjoner, mye kulere i 18" f.eks.. Hadde 9x16 på BMW'n, likte dem ikke like godt som Borbet T'ene på Golfen min..

 

Men, men.. Blir sikkert tøff med polert kant da.. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet noen felger ingen andre hadde.. :)

 

Jaja.. Veit at de er ganske brukt og er klar over alle sånne ting.. Men det påvirker egentlig ikke meg noe særlig i den grunn... Jeg ville ha sånne så jeg kunne polere opp blank kant på (som jeg ikke har sett før på de felga..) :) BMW'en din så vel kanskje litt større ut en en liten jetta vil jeg tro.. Jeg er iallefall ganske fornøyd med 9*16.. Har prøvd både 7*16 og 7*17 og har ikke vært førnøyd før jeg satt på 9*16...

 

... Og hadde JEG vært DEG så hadde jeg kjøpt vag og ikke bmw... :op :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

utrolig fin Jetta dette her vwfreak!

men 88+ dører er vel ett must ?? ;)

 

Hei.. Takker.. Har fått på nye dører da.. For et par-3 mnd siden... :D Eh..litt sliten i handa nå.. Fått polert en kant.. :) Og det tar tid.. hehe... Men så ble det faktisk bra oxo... Slenger ut et bilde snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår