Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

 

frekk i kjeften gutt? den gamle passaten var faktisk veldig fin og strøken, står ute her enda.

Er nå i alle fall Vag.

 

vemund

 

 

:) hehe... Det er VAG ja.... Er ikke frekk, men jeg synes ikke du kan kommentere andre biler, når du kun har en gammel passat å stille opp med:D:D:D

(kanskje du har andre biler også, det vet jeg ingenting om)

 

Roar

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå kjetil, må du få rævva di i gir... :D Har finni ut en glimrende måte å polere felga raskere... :) Måtte prøve bare siden polo'n fyrte i dag.. Og resultatet ble visst en polert felg til.. På 1,5 - 2 timer... :D Men må ha mere slipepapir type vann.. Snart tom....

 

Så nå skal jeg ta meg en velfortjent pils og grille! :D puke :nono: beer thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

 

 

:) hehe... Det er VAG ja.... Er ikke frekk, men jeg synes ikke du kan kommentere andre biler, når du kun har en gammel passat å stille opp med:D:D:D

(kanskje du har andre biler også, det vet jeg ingenting om)

 

Roar

 

hehe oki doki litt slemt å disse andre merker..ska ikke si mere tull om ford her.

har min 2 passat nå.. har bare hatt lappen i litt over 2 år.. første en 32b 86 nå en 91 mod 35i b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

hehe oki doki litt slemt å disse andre merker..ska ikke si mere tull om ford her.

har min 2 passat nå.. har bare hatt lappen i litt over 2 år.. første en 32b 86 nå en 91 mod 35i b3

 

 

Jeg har også hatt lappen i bare litt over 2 år, men har allerede eid 8 biler... Har litt lyst på passat jeg også, men da må det være en av de nyere typene... Men det blir vel en a4, eller a6 snart:) Er litt mer glad i audi skjønner du...

Men det må være stasjonsvogn, VAG lager de fineste stasjonsvognene i verden! (unntatt golf da....)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare den harry/hora opp/råne feelingen av det.. Det er jo smak og behag

Originally posted by rlsa

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker DTM jeg....:(

 

Jeg synes det er det som er tøffest, untatt når eksostuten er helt rund da selvfølgelig... Da skal den være svær, så du får loffen inni:D:D:D

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke helt hvor du får det fra at "ingen" liker det.. Syns jeg ser det på veldig mange biler jeg

Originally posted by rlsa

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker DTM jeg....:(

 

Jeg synes det er det som er tøffest, untatt når eksostuten er helt rund da selvfølgelig... Da skal den være svær, så du får loffen inni:D:D:D

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker DTM jeg....:(

 

Jeg synes det er det som er tøffest, untatt når eksostuten er helt rund da selvfølgelig... Da skal den være svær, så du får loffen inni:D:D:D

 

loffristere passer best på japser.....

63mm enkelt rør.... nice and clean

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

 

 

Jeg har også hatt lappen i bare litt over 2 år, men har allerede eid 8 biler... Har litt lyst på passat jeg også, men da må det være en av de nyere typene... Men det blir vel en a4, eller a6 snart:) Er litt mer glad i audi skjønner du...

Men det må være stasjonsvogn, VAG lager de fineste stasjonsvognene i verden! (unntatt golf da....)

 

ikke verst hatt flere samtidig og sånn da?

passat 3b er nice.. 97-99 liker de best... stv er kult der ja. men liker sedan også.. å ja helt enig.. golf stv hva er pointe og faen det er jall.. golf3 stv = fattigmans passat stv..

 

litt off topic det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

ikke verst hatt flere samtidig og sånn da?

passat 3b er nice.. 97-99 liker de best... stv er kult der ja. men liker sedan også.. å ja helt enig.. golf stv hva er pointe og faen det er jall.. golf3 stv = fattigmans passat stv..

 

litt off topic det her..

 

Har ikke hatt flere samtidig så ofte nei, men jeg bruker ikke å ha bilene mine noe mer enn 2-5mnd.... Det er så morsomt å bytte bil, dyrt er det også:(

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår