Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel en 96 modell impreza 1.6 90hk Fwd som er bygd om til 98 modell impreza GT 4wd med understelle, motor, interiør osv.

hvit med 2000 mod sti front, wrc vinge.

Bygd i en liten garasje på Gran.

218hk orgianlt eller noe, pluss litt boosta opp ---> :D

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten garasje? :D Stor nok for meg iallefall.. Helt ypperlig verksted.. Var med å bygde om bilen litt i innspurten.. Var visst ingen som hadde tolmodighet til å skru elektriske vinduer å sånt.. Hadde egentlig ikke jeg heller men det gikk.. ;) Så var jeg med på å sette den sammen litt etter den lille kræsjen han hadde på rudskogen... :) Er bygd om ALT som er faktisk.. Unntatt skallet.. En gjennomført rå bil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, i utgangspunktet ikke en liten garasje, men med 2 biler der og en haug med deler der som fikk den til og føles litt liten, ypperlig verksted iallefall.

Bilen ble rå den, det er jo din og da Håkon, fin bil.

Digger den :D

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Artig med sånne prosjekter herover :)

Har ikke sett denne bilen enda jeg..for gæli å få den med til brandbu sentrum en dag! :)

 

Har tatt han med dit flere ganger jeg :D

Men da er ingen av dere der :P hehe.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du nok, var vel deg vi møtte på shell på Gran for en liten stund tilbake var det ikke ? :p

"Tott" er ikke på forumet, dessverre..Men tror jeg kommer til å legge ut bilder eller evt litt film av den i vinter :D

 

Unnskyld for off topic Håkon, tilbake til den fine jettaen nå ;)

 

Fått grenrøret tenker Håkon, hjalp det noe ?

 

Originally posted by _DuDe|

Har sett den flere ganger j.. den er overlegen...... noen som har råd til det... eller hva tott?

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott er på forumet.. Men bruker det ikke.. :) Han har lagt ut alle delene som ble til overs fra 1,6 literen....

 

Har fått grenrøret ja.. Men hjalp ikke akkurat mye...

 

Skal ned å vaske bilen å sette den bort for vinteren nå tenkte jeg... På et stueteppe.. :D

 

Er det noen som har interesse for å kjøpe jetta'en forresten?? Hadde et bud på 65.000 nå for ikke så lenge siden.. Har kjøpt meg ny bil å da trenger jeg egentlig ikke 3 biler lengere... har en 1985 mod polo som sikkert blir til salgs oxo.... Jetta'n selges helst KUN til en som veit hva det er.. Surt å selge den til folk som ikke veit hva en svamp er lissom.. Det må være en som kan ta vare på den... Spør om det er noe.. Selges evt til sommeren da det ikke er vinterdekk å sånn på den.. Har bare brukt den om sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår