Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får holde litt liv her på jettaforumet igjen da... :D

 

Her er fra lakering av motorrom i vår/sommer...

 

Hmmm... Et før-bilde... Ikke akkurat pent... :)

DSC01385.jpg

 

Litt pussing ble det....

DSC01386.jpg

 

Fått på første lag med grunning... Hadde vel på 3 eller 4 lag med litt tykk grunning for å fylle litt småriper o.l..

DSC01398.jpg

 

Spylervæsketanken ble grunna med plastgrunning først før grå grunning...

DSC01405.jpg

 

Diverse deksler ferdig grunnet....

DSC01409.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei bra dette mao veldig bra.

eg tok å lakerte toppdekselet, reg dekselet og radiatorhuset blanksvart i fjor men det begynnte å rusta fort igjen. spylertanken lakerte eg grå med vw emblem men har no begynnt å flassa.

 

STÅ PÅ!:D

 

kva fjørbein stag har du? passet det bra, gjekk panseret perfekt igjen eller nåtte du modda panseret litt?

eg har eit stag som tok i panseret slik at eg måtte slå eit par slag med hammaren under panseret slik at det passet. men bilen blei mykje gøyare å kjøra etter eg fekk staget.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

blei bra dette mao veldig bra.

eg tok å lakerte toppdekselet, reg dekselet og radiatorhuset blanksvart i fjor men det begynnte å rusta fort igjen. spylertanken lakerte eg grå med vw emblem men har no begynnt å flassa.

 

STÅ PÅ!:D

 

kva fjørbein stag har du? passet det bra, gjekk panseret perfekt igjen eller nåtte du modda panseret litt?

eg har eit stag som tok i panseret slik at eg måtte slå eit par slag med hammaren under panseret slik at det passet. men bilen blei mykje gøyare å kjøra etter eg fekk staget.

 

Takk.. :) stab.staget kjøpte jeg hos autospar... Er justerbart.. Passet bra uten mod.. Eneste er at man kanskje må flytte ned ekspansjonstanken til kjølevæska et par cm... Det måtte iallefall jeg gjøre.... Merka mye forskjell når jeg fikk på staget.... Ble mye mere moro i svinger å sånn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

danm det motorrommet var digg! Tror nesten jeg må lakkere mitt toppdeksel i samme farge som bilen nå! Du har ikke et bilde der du har montert resten av gassern og luftfilteret?

 

Ble jo mye penere men er jo langt fra noe 100% strøkent liksom.. Har ikke tatt noen bilder etter jeg ble ferdig faktisk... :) Men kan hende det kommer om jeg får tid og lyst... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut noen bilder av interiøret;)

 

 

 

DSC01437.jpg

 

Personlig ville jeg lakkert det dekslet foran(merket på bildet), er av plast hos meg, men hos deg er vel av metall? Da er da vel ypperlig å høyglanspolere...

 

Brukte du sprøyte eller boks når du lakkerte?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Du må legge ut noen bilder av interiøret;)

 

 

 

DSC01437.jpg

 

Personlig ville jeg lakkert det dekslet foran(merket på bildet), er av plast hos meg, men hos deg er vel av metall? Da er da vel ypperlig å høyglanspolere...

 

Brukte du sprøyte eller boks når du lakkerte?

 

Veit ikke åssen det blir med polering av vanlig metall... Det får holde med det jeg har lakert... ;) Brukte skikkelig lakksprøyte... Blander lakk hos en lakerer her jeg bor.. :) Bilder av interiøret kan vel hende jeg har et eller anna sted her..... Får se om det kommer snart da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår