Gå til innhold

Noen få bilder av mitt prosjekt........

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hahaha......ja du betaler vel den du da Åge???Skulle du kjøpt tilsvarende turbo så måtte du ut med nærmere 30-35 tusen norske kroner!!!Flowpreppa,trekantet aksling,tåler 4 bars trykk,cutback turbinblader............osv osv..........Skal få kjøpe den for cirka 20 lapper men jeg tror den blir litt i meste laget for meg :) :) Holder med en Turbonetics 60-1 turbo som jeg har fått et bra tilbud på :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Da har jeg makka meg til å tatt et par nye bilder med nye-turboen "hekta" på grenrøret.Den må tilpasses bedre når jeg får motoren i bilen.Men her får du iallfall et visst inntrykk av størrelsen på den sotvifta som skal sette trykk på motoren..........

post-531-13804851031896_thumb.jpg

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker meg at bilen ikke virker så intressant å fortelle om! :D

 

Råder, turbo, innsug... Bilen da? et lite stusselig bilde i mørkret? :D

 

Hva gjør du med drivverk?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAZ

He-he-he.............

Festlig med en liten turbin ja......... Her er min:

Størrelsen har faktisk en del å si ja :D :D :D :D :D :D Så synd at din turbo ikke er flowpreppa,blueprinta,slipte blader på da.......hehehehehehehe!!!!!!!!!

 

Ola:skal snart ta noen nye bilder av bilen med nye-felgene,Oz Superleggera i 17 tom.Må bare få felga først

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAZ

He-he-he.............

Festlig med en liten turbin ja......... Her er min:

Hva turbo er det du har TAZ ?? Snerten wastegate også.......45 mm wastegate eller ??? Det skal jeg ha på min motor. Kosta sikkert MYE mindre enn det du ga for de to tinga dine. Hva bil skal det på og jeg ser det ligger et svinghjul med en grom clutch i bakgrunnen der.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Hørtes no imponerende dette her! Skal bli artig å yppe til race med 1.6 Polo'n når jeg får lappen i sommer;)

 

Hva er det som står i bilen nå da? Orginal motor eller....

Tror du blir liggende etter med en Polo 1,6 ja......hehehehe!!! Står original sugemotor i bilen for tiden. 136 hester og thats it. Bestilte meg nytt innsug igår og dyser skal bestilles snart også. 5 stk 720 cc dyser som skal fore den lille snurra jeg har hekta på motoren :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår