Gå til innhold

Noen få bilder av mitt prosjekt........

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi quattro turbo

Størrelsen har faktisk en del å si ja :D :D :D :D :D :D Så synd at din turbo ikke er flowpreppa,blueprinta,slipte blader på da.......hehehehehehehe!!!!!!!!!

 

WTF....... Min er ny, dvs ferdig preppa........

til forholdsvis greit med futt og fart............... ;)

 

 

 

Coooooool right ??

post-1761-13804851036268_thumb.jpg

onfiredevi Who`s the king! onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva turbo er det du har TAZ ?? Snerten wastegate også.......45 mm wastegate eller ??? Det skal jeg ha på min motor. Kosta sikkert MYE mindre enn det du ga for de to tinga dine. Hva bil skal det på og jeg ser det ligger et svinghjul med en grom clutch i bakgrunnen der.

 

Wastegate:

 

Description: Innovative’s Pro-Gate features a 42mm (1-5/8”) valve for applications up to 1000 HP! Its great looks and performance make this one a winner!

 

· A Billet Stainless Steel Valve – Large one-piece design eliminates breakage!

 

· A Billet Stainless Steel center-section and Valve Guides – No Corrosion Problems!

 

· A Billet Aluminum top – Looks great!

 

· A reinforced Fluorocarbon Full-Rolling Diaphragm for complete valve actuation and precise control!

 

· A precision cast iron valve body with a high-temperature ceramic coating! – Takes the heat and still looks great!

 

· All Stainless Steel Hardware for durability and appearance!

 

When coupled with our New MSBC-1 Boost Controller you’ll have The Best system available for controlling boost!

 

 

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

(et gammelt stempel ved siden for dimmen sin skyld...)

post-1761-13804851036388_thumb.jpg

onfiredevi Who`s the king! onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Den bilen blir rå! Den blir vel å se på Shell i Vegsund døgnet rundt tenke e;) Ka du tror du kommer til å klare opp til broa da? hehe:D

 

Har dere også en bru ved en shell stasjon som dere bruker å se hvor mye fart dere får opp til toppen på brua på?

 

Tøft! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Den bilen blir rå! Den blir vel å se på Shell i Vegsund døgnet rundt tenke e;) Ka du tror du kommer til å klare opp til broa da? hehe:D

En kompis hadde en sølvgrå Coupe quattro med S2 motor med chip og den fikk han cirka 155 opp til broa med. Raskeste jeg vet om er S2 sedanen til en kompis med 160 kmt. Til sammenligning har en passe rask orginal bil cirka 120 opp til broa.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du er jo en dreven Shell råner:D Onkler'n nevnte noe om 180 med ei 450hk corvette da... men tar det med ei klype salt;)

 

Klarte forresten over 80 med pidda:D

 

Jonte: Selvfølgelig har vi sånne tester med bensinstasjonane våra:) Også har vi et par lokale kjerreveier der det også kan gå litt fort (Utvik rally og Glomset racing:D)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Hehe du er jo en dreven Shell råner:D Onkler'n nevnte noe om 180 med ei 450hk corvette da... men tar det med ei klype salt;)

 

Klarte forresten over 80 med pidda:D

 

Jonte: Selvfølgelig har vi sånne tester med bensinstasjonane våra:) Også har vi et par lokale kjerreveier der det også kan gå litt fort (Utvik rally og Glomset racing:D)

Tror neppe ei Corvette hadde klart 180 opp til broa!!! Det måtte isåfall vært med slicks.......Skal bli artig å se hva jeg klarer med min når den blir ferdig.Håper på "over" 400 hk i motoren min men det gjenstår å se

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Hmmm, jeg skulle tatt meg en tur over den broen der. Hvor ligger dette da? Er i ålesund nå jeg, men ikke med mazdaen da. Den er syk, så den måtte stå hjemme :( (ødelagt stempel eller stempelring)

Du kjører ikke over broa,du kjører under den!! Den befinner seg på vei mot Magerholm,ferga du tar når du skal til Sykkylven. Rekorden med bil tror jeg er 175 med en Lotus Super Seven med Rover V8 motor.......

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår