Gå til innhold

STREETMEET 12 JUNI! kommentarer til streetmeet! Bilder og film legges her!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis folk ikke liker burning hold dere til torsdagsmøter på macer`n og spill sjakk Burning er en del av biltreff. Hvorfor tror dere folk kommer løpende når noen burner? Hvis dere ikke liker det gå da for all del unna og slutt å sipp etter janteloven!!!!!!!!!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Hvis folk ikke liker burning hold dere til torsdagsmøter på macer`n og spill sjakk Burning er en del av biltreff. Hvorfor tror dere folk kommer løpende når noen burner? Hvis dere ikke liker det gå da for all del unna og slutt å sipp etter janteloven!!!!!!!!!!

 

Visdoms ord til tusen! Kunne ikke vært mere enig!

 

"I Love the smell of burning rubber in the evening":cool:

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Street meet er burning, juging ;) Showing og morro Ikke fyll og faen! Syns det gikk imponerende bra, neste gang burde tilskuerene til racinga (inkludert meg selv) holde seg litt lenger unna veien :D men vi burde ikke klage, det gikk jo bra! *masse bra bilder og film*

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med filmen til Ford4fun egentlig? Noen som har sett den? Fikk aldri lasta den ned jeg :s

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

ENIG!!!

VI har film ferdig, jobber med å få siden klar, kan hende dataansvarlig for "åsen-råners"(nytt navn kommer snart :D ) får fikset siden vår i løpet av en uke elr 2.

 

 

hvis det er jeg som er dataansvarlig, hehe, så skal jeg se om ikke jeg får lagt den ut i kveld eller imorgen.;)

 

personlig syns jeg våres film er den beste hittil, og nei det er ikke bare fordi vi har lagd den;)

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

farlig morro, det der med racinga. kan jo egentlig ikke si så mye sto jo på fortauet på andre siden der, dumme som vi var....:rolleyes:

 

mye bra biler og damer, men noe som gjorde meg kvalm og. bla. dette:

DSC01767.sized.jpg

 

hva får folk til å gjøre sånn med bilen sin?:D

Sier bare; 240 only... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

 

mye bra biler og damer, men noe som gjorde meg kvalm og. bla. dette:

DSC01767.sized.jpg

 

Hvordan kan det gjøre deg kvalm i motsetning til de sleskete utlendingene som kjørte rundt i skattebetalte kebabtraller til godt over 300k ?

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår