Gå til innhold

STREETMEET 12 JUNI! kommentarer til streetmeet! Bilder og film legges her!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja var der... vellykket "meet" for min del. Mye bra biler, la ikke stort merke til fylleproblemene selv om jeg så drikking. Og burningen er jo morro og samme med det som skjedde langs veien. Men om det er bra for Bilmiljøet sitt rykte kan man diskutere;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra.

 

Mange oppmøtte, mange biler (fine og mindre fine ;)), en del burning (positivt eller negativt? :p), _STREETRACING_ og forholdsvis snill purk. De kom tross alt ikke før klokka var nesten 24, og jeg syns ikke det så ut som at noen fikk større problemer med dem..

 

Forresten.. Bildegallerier?

http://mkaardal.net/gallery/Ikea-treff

 

flere..?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg ikke et øyeblikk da jeg var der, det var masse som skjedde. Så endel fjortiss-drikking der ja, men virket ikke som det var et alt for stort problem selv da en drita kjerring presterte å skrike rett inn i øret mitt da jeg gikk forbi...

 

Bra ry for Bilmiljøet er det nok ikke, men det var nok ikke mange utenomforstående som la merke til hva vi drev med der (naboer, etc.). De eneste som antageligvis la merke til oss var politiet og de som tilfeldigvis kjørte forbi mens racingen var igang...

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var rart at politiet ikke kom før .

når det gjelder fyll opplevde jeg selvfølgelig at det står drita fulle tullinger og lener seg inntil bilen min mens de står og pisser rett ved siden av ... og når jeg sier det til dem at ikke len dere på bilen min begynner de og skal bråke . ... noe jeg er for gammel til og skjønner at dette blir ikke bra hvis jeg ikke er rolig ....

de skjønte ikke hva som foregikk rundt dem,,,, de var allt for fulle spør du meg ...

det politiet burde ha gjor var og gå litt rundt og ta de som står og drikker ute noe som er etter loven forbudt ....

neste gang kommer jeg nokk til og bli hjemme så lenge fulle mennesker rusler rundt og lener seg til bilene noe som resulterer i ripete lakk det er jeg ikke interesert i ..... neste gang blir jeg hjemme ....det er i hvertfall sunnere for bilen og hummøret mitt etter en dårlig opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppmøtet var bra.. og mye morro, som på ikea ikke ødelegger like mye for miljøet som det gjør på andre mer synlige steder...

 

men, fylla er jeg enig i at er et problem, ja...

men, desverre er det jo ikke så lett å begrense dette når det er på et åpent område.. desverre..

 

men, meetet var jo helt konge.. skulle vært cruising etterpå, men..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det og få alle fjortiss folkene til og slutte og drikke tror jeg blir vansklig uten politiets hjelp, og det er ekstra ergelig når det skal gå utover bilens finish.

men er det egentlig så mye man får gjort?

det kommer alltid noen fjortiss beibs med rusbrus uansett hvor bannlyst drikking er på slike "arrangementer"

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig :) Bilder kommer opp på siden min i morgen....(http://www.tingeling.net) Men når folk skal kutte hjørner for å se en finere bil enn min behøver dem ikke å røske med seg karbonpanseret mitt i farta liksom....Og heller ikke bruke bilen min som sofa for å se på kameraten som peller på volvoen sin...Takker ;)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg godt fornøyd med treffet.

Mye biler, mye sprekt, en del action, burning, racing..det var til og med varmt! Utrolig så mye som klaffet på dette treffet :D

 

Når det gjelder drikkinga, så ser jeg tydelig problemet for de som får bilen ødelagt..jeg er ikke noe for sånt selv..jeg merka riktignok ikke noe til det denne gangen, men det er dritt at noen skal bli hjemme fordi andre -absolutt- skal drikke seg drita..

 

Det jeg derimot reagerte på, det var først at det tok så usakelig lang tid før onkel blå dukka opp..og når de først dukka opp så virka det som det var ved at en sivil-bil tilfeldigvis passerte.

Det andre som var rart er at folk ikke skjønner hva som er farlig..når det var racing ute på gata..så sto det faktisk folk innpå halvmeteren ifra bilene..det er litt drøyt..vel vel, ikke jeg som hadde mista beina hvis noe hadde gått gæli..

 

Brannbilene var også et rart fenomen..De kom med blålys, og så dro de igjen med en gang..Kanskje noen hadde ringt inn om at det kom røyk fra Ikea?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var man registrert her også

 

Var mitt første streetmeet, og var fornøyd med det, hadde ikke noen bil å stille med, så blei bilen til hu mor(Merc A140).

Fikk med broder med bimmern da(745iA)

 

Kommer nok til å dukke opp på flere treff fremover ja.

Spess. når man får capri'n på veien

- 75 mk2 Ford Capri 2.0(is?) (venter på kjærlighet)

- 740GL stv

Supporter of Team Volvo Børnout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kom der 20.30 og det var godt med biler allerede.. utrolig hyggelige mennesker og fete biler.

Synd at jeg ikke fant noen M3 E30 der, men men :)

 

Jeg hadde egentlig planer om og få onkelen min opp med en Viper GTS, men det ble ikke noe av da han fikk omgangssyke.. :(

 

Håper det blir flere streetmeets på Furuset, genial plass og veldig lite bebyggelse i nærheten.

 

Eneste jeg må huske på nestegang er:

 

IKKE TA MED DAME! :)

 

Btw, creditsene for bildene i mkaardal albumet rettes mot Loco@#bilforumet.net, han som tok bildene..

 

-Peace out

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg derimot reagerte på, det var først at det tok så usakelig lang tid før onkel blå dukka opp..

 

skjønner ikke hva du snakker om :D

 

Så nå en rød politibil rundt 22-00 jeg men :D :D :D

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår