Gå til innhold

vqb

Bruker
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om vqb

  • Bursdag 07/13/1981

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Capri mk2
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1975
  • Yrke eller sivil status
    Produksjons medarbeider
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    ingen enda

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.vqb.biz
  • Bosted
    Spydeberg

vqb's Achievements

  1. http://bilder.vqb.biz/raanern2 <-- bilder her.... har litt film, men det kan ta litt tid da jeg er treeeg som fy til å redigere
  2. Her har jeg lagt ut noen få bilder av ymse kvalitet
  3. La ut noen bilder her ikke allverden til kvalitet på bildene da dette var mitt første forsøk med speilrefleks og telelinse. Men kvantitet ble det :P
  4. Var en "lang" og kald dag. Startet litt dårlig, men men. Vi dro fra askim halv sju. Det første som skjedde var at det var syyykt glatt, ergo det gikk i 50-60 hele veien. Vi var to biler som kjørte ifølge nedover(se: blågrå 740stv med oransje felger og hvit 940 sedan). Fant brått ut at det var glatt allerede ved jorbærsletta, i svingen der fikk brutter trena litt på "drifting" med henger(se: henger med 36hjul) :S. Det neste som skjedde var at hjulet til stv. begynte sjangle no voldsomt, vi blunka som fy og i det han stoppet hoppet hjulboltene ut(litt hastverk i å få kommet seg på treff?) Vi ble stående som numer 10-15 i køen eller no slikt, portene åpnet vel rundt 8. Først lesset vi dekk og annet pikk pakk, så gikk sjåførene og meldte seg, for så å ta fører møtet, så bytte hjul. Skulle nok bytta hjul med engang og kjørt rett i teknisk, endte med 3-4timer venting på å få sjekket bilen. Så kom man endelig på banen, da hadde man fått satt på no hjul som satt alt for godt bak i forhold til forhjula. Etter dette gikk alt på skinner vil jeg si, berging av biler var det jo endel av i starten, men det gikk forholdsvis fort unna. Og nada tull fra tilskuerne eller sjåførene, for uten om de som fant ut at det var lurt å burne midt på plassen. Så takk til Råner'n for et skikkelig kos og kjølig treff. Eneste som trengs å organiseres litt bedre er teknisk, men virket som om de gjorde så godt de kunne, kom tross alt over 120 biler som skulle på bane. Så det tatt i betraktning gikk det veldig bra. NB: prøve få lagt ut endel bilder iløpet av søndagen.
  5. en film jeg kan anbefalle er 2 real 2 fast. (eller var det 2fast2real?) Det er ingen spillefilm, men artig er den :D
  6. Brutter skulle fikse prøveskilter til BMW'en så da blir det en liten tur på skogen først så til Råde :D Se om jeg får med noen flere fra indre.
  7. stemmer nok det. jeg som surret litt. Bremsene var fra 750 Har en perm med info om bilen. Som jeg skal ta å lese litt i. Meste av info jeg har skrevet er rett fra hue og det brutter har fortalt, så kan være noen feil. Men en ting er sikkert, motoren ble bremset engang til 300hk ved 0.4 i ladetrykk. Motoren har vært bygget opp igjen etter denne bremsinga, så hk nå er litt usikkert. Kort historie om bilen: det var vistnok en Bmw-ingeniør som bygget bilen for sønnen sin, på 90-tallet engang. Så var det en person som kjøpte den og klarte kjøre istykker bunnpanna. Han hadde betalt noe som 1 avdrag eller no på bilen, så da endte den hos forsikringsselskapet. Der kjøpte min fetter bilen, og kostet på motoren endel kroner. Og nu er den altså i min brors hender. litt kjapt det der, men er slik det har blitt meg fortalt.
  8. den har en front fra en 86 modell bl.a intrøret tror jeg er fra en 750. er litt mer, men husker ikke alt nu, er litt sigen. prøve skrive ned en bedre beskrivelse senere
  9. pris er jeg ikke 100% sikker på... men mener brutter sa no om 60k ell no rundt der. den er avskiltet nå. hadde skilter på den i 1-2år ca. tror jeg det var.
  10. Min bror har en 81modell BMW 745iA som han skulle ha solgt. Bilen er helt unik, mao. er bare en av den(så vidt jeg kjenner til da) I farta husker jeg ikke alle detaljer rett som årstall etc... Så jeg rabler ned det jeg kommer på og kommer tilbake med mer korrekt info siden: Men bilen er da fra 80/81 og er bygget om endl. Den har 86 front, turbo(KKK noe). Diffen har 25% sperre, ifølge papirene til bilen ble den kosta på 30k da den ble bygget. Bilen har komplett skinnintreør, elektriske justerbare stoler, el. vinduer, sentrallås. vinduer kan åpnes og lukkes med kontrollen. Bilen har også rustfritt eksosanlegg fra Ferrita, levert av Jørgenrud bilverksted. Eksos anlegget har livstids garanti. får komme tilbake med mer info siden... Noen bilder mobil til min bror (Vidar) om det er noen som blir intresert: 95812689 ps: har et "cossie" panser liggende også, passer til 86-87 modell sierra tror jeg. usikkert på om det er et orginalt panser iller ikke, men det er ingen anntydning til rust på det som vi har funnet enda.
  11. dette er da kjærra jeg kjører. Digg med konstant 4hjulstrekk, synd sperra ikke funker mer.
  12. http://thepiratebay.org/download.php/3256742/gumball.3000.xvid.norwegian-avi.torrent
  13. litt "info" om Zlad Zlad tror dette er den dårligste låta jeg har hørt noensinne.
  14. siden jeg enda ikke har fått ut fingern å starta på Capri'n min. så legger jeg ut bilene til min bror. BMW 745iA til min bror Granada 2.8i(nå med gasser)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår