Pompiuses Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 magnus: Bare en liten avsporing.... Hvor mye har du trimma cossien din for å få den til å gå på 13.3 på kvartmila?? Ække 13.3 jævla kvasst a? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by Pompiuses magnus: Bare en liten avsporing.... Hvor mye har du trimma cossien din for å få den til å gå på 13.3 på kvartmila?? Ække 13.3 jævla kvasst a? Det er på 201 m :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Loppa Antar du vet 4,2 V8 ikke har turbo ;) ? (Bare litt merkelig formulert det du skrev, eller jeg som leser rart:D) 4,2 V8 kom på S4'n også i -93 eller no' sånt og har eksistert siden det. I flere utgaver opp gjennom årene. Det var 2,2 turbofemmeren det var snakk om her ja ;) Dårlig formulering, sorry :) Hadde v8´ern hatt turbo så tror jeg det hadde vert fler enn meg som hadde blitt imponert....Vet seff at den ikke har turbo. Det var nok 2,2 l jeg refererte til. Vet ikke hva slags turbo som står på disse nyere motorene, men hvis det er den samme gamle k-24 turboen så er det ikke rart den får pustevansker... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Mykle Dårlig formulering, sorry :) Hadde v8´ern hatt turbo så tror jeg det hadde vert fler enn meg som hadde blitt imponert....Vet seff at den ikke har turbo. Det var nok 2,2 l jeg refererte til. Vet ikke hva slags turbo som står på disse nyere motorene, men hvis det er den samme gamle k-24 turboen så er det ikke rart den får pustevansker... - Chris Det er den samme turboen, kkk-24, men den har jo ikke pustevansker da.. Det er styringa av motoren som ikke lar turboen holde trykket oppe, av en eller annen grunnen. Jeg skal rette litt på dette nå, og det innebærer å ta bort den elektroniske styringa av trykket.. At "S" står for sportspreg, er vel ikke helt feil heller da!? Du må jo ikke sammenligne denne bilen mot en supra? eller RX7?? Det er ikke en fullblods sportsbil, men en sportslig versjon av de "normale" ;) At en S6 ikke går godt, tror jeg har mere med forventningene til en jeg.. Den gjør, som loppa sier, 250km/t! (kan noen vise til en eller flere serieproduserte japanske stv som gjør det fra fabrikk da? ) ;) Det kaller ikke jeg for en treg bil akkurat! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Pompiuses magnus: Bare en liten avsporing.... Hvor mye har du trimma cossien din for å få den til å gå på 13.3 på kvartmila?? Ække 13.3 jævla kvasst a? 13.3 er ikke spes fort egentlig men hvis du ser på 13.3 og trekker fra den elendige starten så begyner det å hjelpe litt ihvertfall bruker jo 2,4 sek på de første 60 fot'a burde komme ned på 1.9 ihvertfall og da blir det jo et halvt sekund mindre Ble grei slutthastighet oxo synes jeg...181 kmt men mitt slanke legme i så veier bilen 1520 kg med halv tank hadde nok kanskje tjent en par tideler med litt slanking av bilen oxo.... har ikke trimmet så mye chip dyser filter eksos.... eller "grønne dyser, ahmed og doble fjører" heheh M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Loppa Det er på 201 m :D nei det er faktisk på 1000 meter med en dkv hårføner hengendes fra vingen ehehehe :D:D:D:D M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 oioioi det var post nummer 500 jo hehe M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Oktober 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Magnus har ikke trimmet så mye chip dyser filter eksos.... Så cossien har gode 300+ hk da?? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Magnus har ikke trimmet så mye chip dyser filter eksos.... - - - - - 13.3 er ikke spes fort egentlig - - - - - Ble grei slutthastighet oxo synes jeg...181 kmt M Hei! Ikke trimmet så mye du liksom... Da antar jeg det viktigste står gjemt i de ...'ene :) Egentlig ble jeg skuffa når jeg hørte tiden din M, det sier du jo selv også... Ut i fra min begrensede viten mener jeg du burde kunne kjøre lave 12'ere ut i fra det du har gjort med Cossien! Kanskje snike deg ned på en 11'er!!! :D Hvis 13,3 er representativt for deg burde jo min bruke over 14, og det gjør den jo originalt... Hvordan blir det med girkasse i Fården? OZzzt zzzz nå med bil igjen! :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Originally posted by Ost Hei! Ikke trimmet så mye du liksom... Da antar jeg det viktigste står gjemt i de ...'ene :) Egentlig ble jeg skuffa når jeg hørte tiden din M, det sier du jo selv også... Ut i fra min begrensede viten mener jeg du burde kunne kjøre lave 12'ere ut i fra det du har gjort med Cossien! Kanskje snike deg ned på en 11'er!!! :D Hvis 13,3 er representativt for deg burde jo min bruke over 14, og det gjør den jo originalt... Hvordan blir det med girkasse i Fården? OZzzt zzzz nå med bil igjen! :D noen høy 11'r blir det aldrig med den bilen tror jeg det er det ikke nok effekt til men ja med en bra start hadde jeg nok ligget omtrent 1 sek bedre ann jeg var ikke skuffet over tiden egentlig....jeg viste at jeg ikke kom til å kjøre noe fortere enn13... målet var under 13.5 og det gikk jo det som jeg var greit fornøyd med var slutthastigheten... tror jeg hadde 4. høyeste slutthastihet i klassen på gardermoen, slått av 2 audier (usj) og en syclon (lastebil) ..... :D hehe du kan jo ta frem stikka oxo kan du sjekke hvor mye effekt det ble veide bilen på vei bort til stevnet og den veide 1520 kg... den er jo faktisk ikke trimmet så mye da... chip, kam, dyser, eksos, cooler,turbo, porting, rimelig standard bunn... oxo kjører jeg 1,5 kg... M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Originally posted by Pompiuses Et par andre som jeg kjenner har kjørt både S6 og S8 og sier at de har fått akkurat samme opplevelsen. Skal disse bilene være så "gubbete" eller?? Bilene går jo greit nok, men de levere jo lite kraft over 5000-5500 o/min, som jo er utrolig kjedelig. Fartsfølelesen i dem er veldig liten ja. Men det er den jo nesten på alle biler på samme størelsen da.... 2000 mod S8 i standard utgave kjørte fletta av Porsche Carerra 4s på nurnbergring i noen tester for et år siden ca.. nei testen ble ikke utført av Audi folk =) S6 får du både med og uten Sportsunderstell.. det er stor forskjell, men de trenger bedre understell skal de henge bra på veien.. og det derre 300 hk chip greien er piss.. ca 280 får man med bare chip... Selv om NBS påstår de leverer 315hk chip..hehe idioter=) men gir den seg på 5500 omdr som var nevnt tidligere så er det et dårlig program i chippen. Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 S-modellene er ikke sportsbiler pr. definisjon. Skill mellom sport og sportslig. Sport betyr enkelt. Sportslig, derimot, betyr elementer fra sport. Hvilket i Audi-tradisjon innebærer lavere og stivere avstemt fjæring (mot sedvanlige Audier, ikke mot andre merker). Bedre seter (fortsatt mot sedvanlige Audier), og motorer med mer spennvidde (også mot sedvanlige Audier). Når likevel noen oppfatter S-modellene som lite sportslige, forestill eder så hvordan min bil, en Audi 100, var før den fikk gule Koni, Eibach-fjærer og svære valser. Ubehagelig komfortabelt var det. S-modellene er altså sportslige i forhold til ikke-S-modellene, og ikke mot biler av annet merke, som noen later til å tro. Bilene er uansett meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.