Gå til innhold

Hvem er egentlig vi på Bilforumet.net?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Vomaz

 

jeg er 19 år og har gått gk/vk1 elektro, pluss et år allmennfaglig påbygging, på fritia handler det meste om BIL BIL BIL åsså DAMA...:D Biler jeg kjører?? hmmm har kjørt for det meste Subaru Legazy og Citron Powah (BX 14 RE(CER) (pappas biler:D), men eier selv en ureg. Volvo 244 DL 82mod og Ford Fiesta 82mod (som har tatt en SIESTA for tida). Har Dame;) bilde?? nope:P

 

biler jeg har hatt:

ford fiesta 81mod (delebil/skrotet)

opel kadett 83mod (skrotet)

mazda 929 81mod (skrotet)

mazda 929 82mod (solgt/skrotet)

mazda 323 stv ( sjekk linken: http://www.vomaz4life.tk ) (halve bilen er skrotet)

volvo 242 77mod (delebil/skrotet)

volvo 245 88mod (delebil/skrotet)

opel commodore 2.5 79mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Super-Ida

å så dro jeg teens med denna før..

meg-autofil.jpg

 

haha så du dro ikke teens med polo'n du kjørte da vi var i spydeberg altså.... :p :p

 

haha... se hvem som har liten penis........

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Christian, venner og kolleger kaller meg faktisk "Coa"

 

Alder : 24 år

 

Jobb 1 : Som nattevakt ved rånernes holdeplass No 1 i Sandnes, Esso'n i Sentrum. It's a living too,men begynner å bli lei pølse og pizza....

 

Jobb 2 : Deltid ved bilstereocompaniet på 'nibbe (nærbø)

 

Bil : Project 525 , en BMW E34 525ia Jepp, automat. Med tupperware og stor dunk dunk montert.

 

Hobby : Data , bil og bilstereo.

 

Sivil status : Blir vel egentlig det samme siden det er 99,5% gutter som leser dette og de 0.5% av jentene som leser dette er nok lokalisert en annen plass i landet. I og med 10% av alle gutter i teorien er homo , så blir det en del potensielle homo'er her inne. Nå vet jeg ikke HVA slags info trådstarteren ville frem til , men jeg er nå iallefall HETRO og sammen med et kvinnfolk. :D :D (no offence , hehe)

 

Bilde : Se over. Gu faen om jeg poster 'no bilde! :)

 

Tidligere biler

Ford Fiesta 1.1 (solgt , nå med hvitløkslukt)

MB 190E (går i ålesund tror jeg)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Stephan her. Nærmere 19 enn 18. Har hatt litt for mange fri år fra skolen nå.. Har hatt en Mitsubishi galant... for noen dager siden.. Har stort sett brukt alle pengene mine på bil/stereo..

Singel var jeg visst og... har nå ett bilde her. Er som regel en rolig gutt.. men da dette skjedde var jeg IKKE rolig, for å si det sånn. :)

BILDE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Kjeder meg, så jeg får tida til å gå med å gjøre denne tråden enda mer unyttig.

 

Navn: Brede Almberg

Alder: 26

Jobb: Ja

Tidligere biler: se signatur

 

Meg:

syden.jpg

 

Bilen:

IMG_1287-600.jpg

 

Hvis du skal selge den bilen, SÅ SI IFRA!!!:):):)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Navn: Andreas. Nære venner av meg kaller meg Rocco.. Hvem vet hvorfor :confused:

 

Alder: 17 år

 

Jobb : Går for tiden 2. året på Videregående. Vk1 Reservedelsfaget for kjøretøy

 

Bil: Mammas 1,3l corsa som veier 870Kg :D

 

Hobby : Data , bil, skru bil, musikk

 

Bilde:

 

CalibR.jpg

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten slenge meg på her jeg også da ;)

 

Navn: Tollak Ålgård

 

Alder: 19 om noen uker ;)

 

Kjører nå en Nissan Sunny GTi, som også er den første bilen jeg har hatt (utenom en 3-hjuls mopedbil :D) Importerte sunnyen fra tyskland da jeg var 17 år, og etter det har det blitt lagt en del penger i den (les: omtrent det jeg har igjen etter bensinutgifter)

Fra jeg var 16 til jeg fikk billappen sklei jeg rundt på en Suzuki CP50 (isboks-scooter) og en '00 Honda Shadow 125.

 

Gjør for tiden nokså lite.. Har gått gk elektro, vk1 elektronikk og almenn påbygg. Var _rimelig_ lei skolen etter det siste året, så nå tenkte jeg å finne på noe annet før jeg evt fortsetter med studier.. Jobber på HydroTexaco på ålgård (selger pølser og bensin, og blir ikke akkurat rik av det..)

Tiden går for det meste med på kjøring (har kjørt over 50k siden jeg fikk lappen ;)), henge med venner, og litt småfiksing på bilen av og til ;)

Er også medlem av Ålgård Gatebilklubb og trives godt med det. Mange fete biler etterhvert. Ta en titt da!

 

Sivilstatus: Singel

 

Har ikke noe skikkelig bilde av meg på pcen, det eneste får bli dette her: (det er jeg som er til venstre på bildet)

http://home.no/tollak/imgs/PIC00001.jpg

 

Tok dette da jeg og broderen var nede og hentet sunnyen i februar i fjor.

 

Du kan lese mer om bilen min her (http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14668) om du har veldig lyst ;)

 

Bilde av bilen:

strand3.sized.jpg

strand6.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det min tur til å skrive noen ord om meg selv:

 

Navn: Joakim Steinmo Pedersen

Alder: 19

Bosted: Myklebostad, lita bygd på ei lita øy som har navnet Tjeldøya, ikke så langt fra Harstad

 

Akkurat nå går jeg VK1 Lette kjøretøy ved Oscarsborg VGS. i Narvik, skal deretter ut som lærling i 2 år hos et eller annet MC verksted, da jeg skal bli MC mekaniker. Jeg gikk 1,5 år på allmen før jeg fant ut at det var bare tull , og jobbet så fulltid på Ica Sparmat resten av det året.

 

Akkurat nå bor jeg aleine på hybel i Narvik, og jeg skal ikke nekte for at dagene hadde blitt lange uten internett! Go Bilforumet.net !

 

Desverre disponerer jeg ikke verksted her i byen, så jeg får ikke helt dyrka min store hobby som er to hjulinger..

 

Her er et litt freaka bildet av sjefen skjøl :)

 

hahajok.jpg

 

Når det gjelder bil, så har jeg en 1986 Golf 2 GTI 16V som jeg kjøpte for snart 2 år siden. Siden den tid har jeg lagt i en del arbeid og cash i denne kjerra, her er et bilde av bilen:

 

golffinstor.jpg

 

 

Så over til tohjulingene mine:

 

joakimmc.jpg

 

Her er jeg på min 1981 Suzuki GSX 400E 8V

 

 

hopp2.jpg

Et av meg på crosseren min , en Kawsaki KX 125 1993

 

brattkx2.jpg

 

plai.jpg

Så et av playbiken, en Honda PX 50 , selvfølgelig med full trim:)

 

mopsi.jpg

Så et av "oldtimeren" , min kjære gode gamle ZR , selvfølgelig med full trim:)

 

mopsimotorn.jpg

 

Og til slutt et lite shot fra verkstedet, under overhaling av ZR`n.

 

Vellvell som vanlig blir trådene mine litt lang, det får så være.

Bortsett fra motor interessen min så spiller jeg en del gitar, litt piano og trommer. Var forresten i Oslo i 1998 og spilte på The Shadows festival, om noen skulle ha kjenskap til det..

Ellers så er jeg litt interessert i matlaging og slikt, ingenting er som en hjemmelaga pizza & en glasscola på lørdagskvelden..

 

Vellvell det var vell nok om meg !

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel hive meg på her også..

 

-Hvor gammel er du?

blir 20 06.11.04 :D

 

-Hva driver du med?

Jobber som montør og delvis support i Halden Dataservice. bor i verkstedet mitt ifølge dama...henger med venner...det vanlige

 

-Hvilken bil kjører du?

83 mod 244, B230FT (bruksbil)

86 mod 244, B23K (vinterbil)

79 mod 242, 850T5R ++ (prosjekt som ikke er klart)

 

-Hvilke biler har du hatt?

har de ennå :D

83 mod 244

86 mod 244

79 mod 242

opel kadett 350 V8 (på deling med en kompis)

opel rekord (jordebil, på deling med en kompis)

 

-Sivilstatus

kjæreste

 

-Bilde

nope :cool:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller år 3.oktober(Tysklands Nasjonaldag :P ) og blir da 19 år.

 

Jeg jobber som IKT-Lærling med Asker & Bærum Sykehus, snart ferdig.. eller 18.aug 2005.. blir digg :)

 

Kjører ingen bil akkurat nå, utenom den ekstremt slitne bilen til foreldrene mine.. en 90 mod Passat som runder 300k snart.. :)

Men jeg skal faktisk hente en Uno Turbo i dag da, det blir bra..!

 

Har eid:

BMW E30 318i : Morsom lekebil, og kjapp nok for meg :)

VW Jetta 2 84 mod, go'bilen med supersenk og AST Cup felger.. klarte og treffe en fortauskant og knekke forstillinga, ble utrolig nok kvitt bilen for 13.000 :)

 

Sivilstatus?

Nja teller FF med x'en? :)

 

Bilde?

Sure,bare vent til jeg kommer hjem :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår