Gå til innhold

Hvem er egentlig vi på Bilforumet.net?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Hvem er egentlig vi på Bilforumet.net?

 

Hvem er det som sitter bak skjermen og skriver om erfaringer innen bil, diskuterer om diverse, får hjelp, hjelper andre brukere, etc etc..

 

Hvem er du?

 

-Hvor gammel er du?

-Hva driver du med?

-Hvilken bil kjører du?

-Hvilke biler har du hatt?

-Sivilstatus

-Bilde

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Navn: Roger Skeie

Alder: 21 år

Driver med: Skole, går teknisk fagskole nå..holder på å utdanne meg til styrmann (på båt)..

jobb, har tre jobber for tiden.. en som billetør på lokal ferga i brevik (for de som vet hvor det er..) og en som postbud her i tønsberg..samt at jeg er del eier i et selskap som driver med telfon,internett spill og helse produkter..(synd jeg nettopp har blitt med i det..ellers kunne jeg hatt masse penger på detta nå) ;)

fritid, da sløver jeg.. kjører mye bil (dvs fram til det er tomt for bensin..og penger til ny bensin..) og jeg står en del på blades.. men mesteparten av tiden drømmer jeg om amcars ;)

 

Bil nå: det er en honda concerto.. ikke noe spess med den..men den går da fram (snart uten å stoppe.. noe som er føkka med bakbremsen..så nå har jeg "svidd av" all bremsekloss gummi på høyre bakhjul..hehe! ska fixe det så snart penger ruller inn!)

 

biler hatt: ingen..

 

sivilstatus: utfra hva jeg vet..så er jeg opptatt.. men dissa damene er noen rare dyr.. (og nå er hu veldig sur på meg..igjen..så hva vi er nå vet jeg ikke..hehe)

 

Bilde: vet ikke om det kommer fram men..kan no prøve..hehe!

00.jpg?MdToken=3992104088353730

 

edit: var jo ikke lite bilde heller da!!! hehe.. sorry for den folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 21 år ifra Kragerø, jeg jobber som lagersjef på skeidar der jeg bor og kjører taxi i helger osv...

 

Ellers driver jeg Kragerø Data Service, support, service og salg...

 

og på fritida er det å være ute med venner osv...

 

Jeg kjører en e36 94 mod BMW 325i cab som er litt modifisert med plast, understell, bremser osv...

 

jeg har hatt 2 biler tidligere... en 91mod BMW 318ia sedan e36 og en 91mod Opel Corsa 1.4l sving som jeg hadde som vinterbil i vinter...

 

min sivilstand fortida er singel... men noe er på gang.. hehe...

 

 

meg.jpg

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

Olav Beichmann 18år. har akkurat fått lappen. Går på Oslo handelsgymnasium 2 år. Går bedriftsøkonomi linje. Jobber som kjørende postmann og heltids snylter på mor og far. Brommer rundt i en 206 eller en toyota camery (mamma og pappa sine biler). Bor på beste østkant, bedre kjnt som Ammerud. Fritiden går med til trening pc og bil kjøring. Spiller håndball i kjelsås.

Haha handelsgym og østkanten... Me too :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Heter Lars Sekse og bor i indre sogn en plass

-Hvor gammel er du?

Har nettopp fylt seksten år.

-Hva driver du med?

Går på u. skole, driver på med bilen, spiller el-gitar, er med kompiser osv.

-Hvilken bil kjører du?

Øvelseskjører med pappa's 940'98 om dagen men venter på 1. juli, da får jeg skilter på 240'n!!

-Hvilke biler har du hatt?

Har bare.

-Sivilstatus

Singel, men jobber med saken, hehe..

-Bilde

Ja, av meg i bilen min i fjor høst en eller annen gang...

u_sete.jpg

 

og her er den nesten ferdig

Nesten_ferdig.jpg

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn er Anfinn Welde Thomsen, og ble 19 nå i april. Jeg går VK2 automatiker ved Åkrehamn VGS, og håper på å bli lærling til høsten, ellers så jobber jeg på Dolly Domple's som pizzabud...

 

Fritiden går til venner, råning, jobbing, sitte her, etc..

 

Jeg kjører foreldrene mine sin Opel Vectra (stasjonsvogn :/), men regner med å få meg en Primera i juni, foruten det så har jeg en båt på 12-13 fot.

 

Sivilstatusen er singel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andeeh

Jeg heter Anders M. Johansen. Blir snart 16. Går da siste året Ungdomsskole. Har søkt på GK Mekanisk ting, venter på svar. Hvis jeg kommer inn skal jeg gå videre til Bilmekaniker.

Bor i Sandnessjøen i Nordland.

Fritiden brukes mye til data, der jeg chatter noe med f.eks tullinger fra bilforumet :) Ellers går det i webdesign (Ja, jeg kan lage en side til deg:))

I helgene er det festing og ute sammen med venner.

Har ikke bil, men jobber med saken.

Blir seende (hvis noen skulle komme til å se det) i en Focus.. uff..

Singel for tia, jobber med den saken også ;)

 

bf.jpg

Svart/hvitt bilde, for jeg ser enda jæveligere ut i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jens dalheim

- blir 19 om 2 mnd

- sykemeldt elektriker lærling

- akkurat nå en 97mod saab 900, men den byttes ut så fort helsen blir bedre å jeg klarer å sitte mere en et kvarter i feks el 200 sx s14

- har ikke hatt andre biler, men har hatt lett sykkel, virago 125

- singel, å det skal jeg være til jeg har fått rast i fra meg på bil/sykkel

- Bilde kommer når jeg gidder... :rolleyes:

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår