Vagga Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Lurer litt på om det er noen her inne som faktisk kan fortelle meg om justeringene på forgasseren på k motoren.. med denne gassern var jeg nede på 0,8 på langkjøring.. også hadde jeg av innsug på motoren å slikt og etter det har jeg ikke kommet under 1,2 på langkjøring :( Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 du har ikke forvekslet noen av de vakum slangene? Det er jo så mange av dem på K motorene.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hmm.. var faktisk ikke så mange på min.. men kan altis gå åver og se.. kan være jeg som har bommet.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolf Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Jeg sliter også med min gasser. Det renner bensin inn i det 2. kammeret hele tiden, noe som ikke skal skje før du gir mye gass. Det lekker også bensin fra selv gasseren. Dette gjør slikt at bilen ikke går skikkelig (slukker etter en stund) på tomgang pga den får for mye bensin. Er det best å bare skaffe seg en ny gasser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 tror jeg har en sånn gasser liggende hvis noen er interesert. har også innsugsmanifold med en zenith 175etteler annet gasser på. går å sette denne på k-motor (den med svart lokk) jeg vet begge gasserene funker. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolf Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Jeg er interesert. Hvor mye skal du ha for hver av de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 300 for k-gasser og 400 for zenit m. innsug. er mulig jeg har innsug til k gasseren også.. husker ikke.. problemet er at jeg er i indre troms mens delene ligger i asker. men jeg kan få broren min til å lete litt Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 eller meg ;) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ingen som kan svare meg på spørsmålet? altså.. gasseren har funket helt fint.. og var 100% i orden når jeg byttet motor.. men etter det har den blitt tullat.. å trur d har lite me selve motoren å gjøre.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolf Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Sjettet de vakum slangene? Hvis de er satt på feil, så kan jo det føre til at bensinpumpen sender mer bensin inn i gasseren. Uten om det, så vet jeg ikke. Men 0,8 på milen hørtes veldig lite ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 d var da kun langkjøring.. nedover sverige på fine veier.. men var oppe i 0.89 her på veiene.. så burde ikkje være noe problem å komme ned mot 1 liter på mila uansett.. mens nå etter nye målinger er jeg ikke nede på mindre enn 1.18.. å d synes jeg er litt mye.. har ikke sjekket vakumslangene.. må ta d i helgen.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 startgass er fint for sånt ;) lite tips bare ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 startgass for å få forgasseren til å bruke mindre?? Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 hehe.. ikke akkurat ;) det var jo snakk om vakumslangene den er VELDIG fin for å finne ut om den suger inn falsk luft feks. eller om gummi"mansjettene" rundt slangene er morkne feks.. jeg gikk over alle slangene på bilen min sånn, og nå går det som en klokke :) eneste som var kjipt var at bremseforsterkern også lakk da, at membran i den var sprekt, men hadde en liggenede så gikk fint :) nå flytter nesten ikke motoren på seg engang :P selv med de ikke så mjuke volvoforingene til motoren :P de er jo så små mener jeg |------------------------------------------------------| sånn ca? hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 hehe.. har funne ut av ka d va som laga problemer for meg.. :P var faktisk choken som hang litt på.. justerte den og bilen datt ned på 0,8 blank, på ganske så hard langkjøring.. :D edit: jeg vil si meg veldi fornøyd med resultatet. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.