Gå til innhold

Bmw 320i

Ranger emnet

_DuDe|

Anbefalte innlegg

Burde nesten ha laget en egen trå om hvor irriterende jonte er.... kverulerer jo hele tiden!! si i fra hvis noen laget en tråd om det!! j er med å støtter!! Spørs vel om j får kjørt golfen oppver til helga da borabora!! :mad: da må j isåfall få solgt min i løpet av et par dager!! men men...

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by EvenS

Du er sikkert en kjekk kar in real life..

Men her på forumet er du stort sett en plage:D

Gla i deg å;)

Vi treffes sikkert en gang :)

Originally posted by _DuDe|

Burde nesten ha laget en egen trå om hvor irriterende jonte er.... kverulerer jo hele tiden!! si i fra hvis noen laget en tråd om det!! j er med å støtter!! Spørs vel om j får kjørt golfen oppver til helga da borabora!! :mad: da må j isåfall få solgt min i løpet av et par dager!! men men...

Jada Jada Norskfantomet!

Gå fra BMW E36 til Golf 3.. Jaja :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke alle dere tullingene som bare klager å tror dere vet alt slutte å ødlegge tråden min! dere har ikke noe her å gjøre.. start en egen tråd som dere kan klage litt om bilene til hverandre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:confused: :confused: :confused: :confused:

enig..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo kjøpe meg diesel bil når j bruker alle pengene mine på å sitte å svare på alt det kålet ditt...hehe.... litt billigere med diesel vøttø.... kjekt med billig diesel når man er lærling da..

Er du ikke kommet lengere enn at du benytter deg av internett med telerskritt? Du er tidlig med i utviklingen!

Diesel er bra ja, om det er nye biler, og da koster det en del penger!

Start en ny tråd med bilder og info om bilen, så er det sikkert lettere å få den solgt, om du ikke får solgt, så har du mitt bud på 65000kr med anlegget!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Er du ikke kommet lengere enn at du benytter deg av internett med telerskritt? Du er tidlig med i utviklingen!

Hva er vitsen med og skrive noe sånt da?? bare for og være en klæsse... Han har bedt deg drite i og skrive her du ødelleger hele tråden.. Talentløse !"#!"#§¤%#"!% ÅåÅ er så jævelig iriterende med slike folk som deg.. .

Og han selger ikke bilen for budet dit.. er det så vanskelig og skjønne.. ??? Faen ikke så smart du heller..

Men som sakt du er en Pest og en plage for folk som er litt seriøse og intreserte i bilen.. med alle driten du skriver her... GI FAEN!!

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

Hva er vitsen med og skrive noe sånt da?? bare for og være en klæsse... Han har bedt deg drite i og skrive her du ødelleger hele tråden.. Talentløse !"#!"#§¤%#"!% ÅåÅ er så jævelig iriterende med slike folk som deg.. .

Og han selger ikke bilen for budet dit.. er det så vanskelig og skjønne.. ??? Faen ikke så smart du heller..

Men som sakt du er en Pest og en plage for folk som er litt seriøse og intreserte i bilen.. med alle driten du skriver her... GI FAEN!!

Jeg fikk lyst å skrive noe sånt. Punktum!

Du burde også ta deg et norsk kurs!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

arne smeeerud.. sorry, ikke meningen å ødelegge tråden din. start en ny en du!

:) :o ;) :cool: :mad: :confused: :ssip: angry :usa: :ass blah fucku flushit :idea: :yak: knock fatality zzzz morph yummy :dude: :hello: hellothere bambam notin hapyhappy :skaal: batman vampire asshole alacocaina doh Devil anger2 drunk chef bullshit hmmmmmmmmm :titties: aneglsmili dukenukem uhhmmwhat? :ratatatat onfiredevi eatme sick kiddie :( :D :op :rolleyes: :eek: puke :pisser: :peace: violin :nono: :knob: :cocain: nonono heyyou spermie spamspam :cool: wtf? lol :fire: :roll: :hvaskjera well jerkoff helpme :fuckme2: thumpsup thumpsup beer sombrero :aug: :anger: kebabåndes :???: ahahahhaha :hug: chicken yodude boxing assman bonde imstupid babyhmm? :fingers: damndamn grinchy birthday dragcar

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

mongoloid..Tenk å måtte klage på norsken til folk a..Lite å finne på ?

Jonte er nesten som smerud'n vøttø..det er jeg sikker på!

tørke tørke..

Hva annet skal jeg klage på? Noe må jo jeg også få lov å henge ut folk for? Når mange begynner å klage på meg, fordi at jeg er litt skeptisk til en bil, og ikke bare leverer fra meg penger å kjører avgårde..

Det hele begynnte med at jeg spurte om lakkeringen var gjort bra og profesjonelt, så man slapp at det plutselig kom masse rust etter et par mnd'er, også spurte jeg om å få en tilstandsrapport, men fikk da til svar at den var eu godkjent, så det var ingen vits! Det ville han ikke ta "bare for at jeg skulle vite hvordan bilen var", for det var en annen som var interessert i den.. Hvor seriøst er det av selger? Nekter man på Naf test så har man som regel noe å skjule..

Etter at jeg får bilder av skader på bilen, så ser jeg jo at denne bilen ikke er så strøken som selger skulle ha det til. Jeg syntes skaden på panseret så ut som rust som kom under lakken, og dette skyldes som regel dårlig grunnarbeid. Og er det dårlig grunnarbeid er det nok det på hele bilen også.. Nå var det en vifte som var årsaken til bulken, så det er sikkert gjort bra grunnarbeid.

Selger svarer meg med at jeg må være en av de dummeste på forumet osv.. Som trur han har lakka bilen med de bulkene, og at jeg trur jeg har peil siden jeg spurte om det var rust.. osv osv.. Uten at jeg i det hele å det store har slengt med leppa. Jeg har holdt meg saklig, og spurt om bilen.. Som en normal kjøper gjør...

OSV OSV OSV!!

Jeg var faktisk ganske interessert i den her bilen, for den så bra strøken ut. Jeg prøvde å få Dude til å gå ned i pris siden han hadde det travelt med å få solgt den. Jeg har ordna finanisiering til bilen, men den er ikke verdt mere enn 65k med anlegget for meg med de skadene.. Dessuten er jeg veldig skeptisk til å kjøpe bil av en slik useriøs selger!

Beklager for alt dere mener er unødig posting.. Jeg bare prøver å ikke kjøpe katta i sekken..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider