Viking067 Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Får se om du kan gjøre ord til handling da.Så får vi andre se om det blir med drømmen :-) Tips: Ta deg et rettskrivingskurs.Det kommer godt med senere i livet når/hvis du skal skrive jobbsøknader etc og gjør det lettere for andre folk å forstå hva du mener :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 og MÅ du skrive "......da" i slutten av hver jævla setning? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 .....og bruke "henne" istedenfor "hun". Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Hmm, en meg som er svensk da :) Skyline går bra i svergie.. Klarer hun å frakte en bil til svergie? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Shyggen ..... frakte en bil til svergie? SverGIE????? :) :) HAHA - dette blir mer og mer "roligt" Er det ikke snart på tide å legge denne tråden død? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 henne har tenkt å vill ta biler inn i hele skandinavia da...mne la oss ikke bry oss om det å heller la hun ta inn biler i norge da.. skit i svenskene da..de trenger ikkemasse me rullende japse biler der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by nissan-skyline henne har tenkt å vill ta biler inn i hele skandinavia da...mne la oss ikke bry oss om det å heller la hun ta inn biler i norge da.. skit i svenskene da..de trenger ikkemasse me rullende japse biler der da. Nei, er nok mye bedere marked i norge, siden det er 'buissines' 'henne' bedriver...:rolleyes: Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 dere er så forbanna dumme dere ..trur dere henne bare skal ha skyline da...henne kan jo forsåvidt ta inn hva som helst da. + at hene og de i japan har mulighet til å finansiere tpr til å godkjenne skyline vet dere .. men men ..er forbanna lei meg av og høre drit om både meg og søstra mi.. trur jeg tar kveld alså...er jo bare negative ting dere kan si jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Nå har jeg aldri sagt at jeg er ute etter noen form for finansiering. Når vi har fått skilter på Skyline (eller "om vi får", for alle dere kritiske røster der ute), så kan vi hjelpe henne å få skilter på hennes biler, vi er ikke ute etter noen som helst form for finansiell støtte. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 det ingen som slenger spesielt med drit om søstera di her inne.. må bare si det at det høres ganske overdrevet ut.. det som blir sagt er at søstera di vil importere masse dyre og raske biler som koster veldig mye penger selv borte i usa og ta de inn til norge og krasje de her for å få de godkjente.. Mange vil gjerne se noe her før de tror noe på hva du sier.. men for all del.. hvis du får inn biler her til så skal eg gjerne tro på deg eg! Folk har jo som sagt en tendens til å skryte på seg mye for å skaffe seg litt rykter.. og da blir folk litt mindre troende på generøse personer som deg og søstera di... kom med resultater og du vil bli trodd. AMEN Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 både til deg trond og J-Unit så der det jag skrev om finansiering ,noe jeg sa...vet ikke om dere trenger det elle ikke jeg men jeg sier det nå jaffal..de er villige å hjelpe !! om dere trenger elle ikke er en annen sak..venter bare spent om det blir noe komunikasjon mellom dere jeg. mulighetene er oppe osv.. noe av det henne er ute etter er jo å exportere biler til flere steder enn norge da.. men hun trenger lover og regler for slik,for lovene i usa og her er forskjellige.derfor er det info henne trenger angående å ta inn biler i norge..eks!!! det er derfor jeg gjerne vil tp-r å kontakte henne så de kan veksle noe info..eller buissines me å få tak i biler. det er det eneste ... er ikke tpr villige til å hjelpe elle sånt så er det jo bare å la det være som det er også blir alt glemt etter 2 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 ps!!!vil importere masse dyre og raske biler som koster veldig mye penger selv borte i usa !! de er nok fra japan da vist jeg ikke tar feil.. vet ikke hvor det er billigst.!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Kom igjen da TP-r ta den jævla telefonen så vi får oppklart det her!!! hvis det faktisk er sant så er det jo konge! selv om det er liten sannsynlighet for det.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Ostby Kom igjen da TP-r ta den jævla telefonen så vi får oppklart det her!!! hvis det faktisk er sant så er det jo konge! selv om det er liten sannsynlighet for det.. Ta det med ro, jeg kommer til å sende en mail i løpet av dagen (om jeg får tid) :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by TP Racing Ta det med ro, jeg kommer til å sende en mail i løpet av dagen (om jeg får tid) :) Rått! jeg gleder meg til å høre resultatet. hapyhappy Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg