LilleGud Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Kan man bruke felglakk på aluminiums felger ??? har et par alufelger som jeg bruker til vinter felg. og jeg tror de hadde tatt seg ganske godt ut i hvit ! noen synspunkter ??? (ikke de med at det er styggt med hvite felger osv!!! bare erfaringer rundt bruken av felglakk, ikke bare på alu felg) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Det går fint å lakkere alu felger med vanlig felglakk!! Det har broderen gjort!!;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Husk bare å matte med underlaget først. Vær nøye med å få helt vekk evt irr. Dette er å betakte som rust. Hvis du tenker på sprayboks, er Plastic Padding's felglakk meget god. (Ja jeg vet at de er mest kjent for sparkel ol, men de har felglakk også) Forhandles bl.a gjennom Claes Ohlsson. Bensinstasjoner har ofte andre produkter fra Plastic Padding, men ikke felglakken. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Er sånne løsninger no holdbart? og må noe preppes på spesiell måte..? kan det lakkes på samme måte som bil ellers? feks hos en man kjenner som lakker biler? vanlig billakk? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 puss med sandpapir lakk med biltema lakk! :D :D :D :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg