rdl Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 så så jenter ... ikke la dere true av djevelen... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hvor er han? VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Tape-R dette er grejer vøtt.. den var stygg as ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Tape-R så så jenter ... ikke la dere true av djevelen... Er det det eneste du kan si? Med en gang du møter litt motstand så er det "Slapp av Jenter", "Slapp av kristne homser" osv.? '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Laaars Er det det eneste du kan si? Med en gang du møter litt motstand så er det "Slapp av Jenter", "Slapp av kristne homser" osv.? han har ordforråd så e så dårligt at apekattane ler av han..... (tror aldri du hadde fått en apekatt til og kjørt den derre oppklistra ford`n heller).... så er det vel en 1.6 llr`no..... også ikkje minst...... FORD :rolleyes: angående tpc : blir sikkert spesi med slik styling , men igjen så hadde det vært noe så ikke så mangen andre har... (om det blir positivt eller negativt det vil tiden vise :) ) -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 til alle litt småfjerne golf eiere som ikke vet hva rally stuk er så se på dette.. ekte rally stuk..;) om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Enig :) Dette er rally stuk! :) På natta setter vi på 3-4 3000 meterer i fronten.. Gøy ;) Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 hmm! har litt lyst og gå for "rally stuk" jeg. Må tenkte litt mer, se om jeg finner no fet styling som kan passe til det! Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 skjønner ikke hvorfor dere skulle ta dere så jævli nær av alt. er jo ikke jeg som kjører en bil det finnes minst 60.000 LIKE av i hele norge! derfor har jeg noe forhåpentlig jeg slipper å se andre kjøre med!! Og at den er stygg?..... Gir jeg vel faen i., ser fortsatt tøffere ut enn en golf anytime anywhere! At dette er et golf forum?.. Følger jeg fint lite med... Jeg trykker bare på AKTIV TOPIC knappen.... og ser man det...... 16 Golf tråder.... Da må man jo ha noe å diskutere på!!! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Tape-R skjønner ikke hvorfor dere skulle ta dere så jævli nær av alt. er jo ikke jeg som kjører en bil det finnes minst 60.000 LIKE av i hele norge! derfor har jeg noe forhåpentlig jeg slipper å se andre kjøre med!! Og at den er stygg?..... Gir jeg vel faen i., ser fortsatt tøffere ut enn en golf anytime anywhere! At dette er et golf forum?.. Følger jeg fint lite med... Jeg trykker bare på AKTIV TOPIC knappen.... og ser man det...... 16 Golf tråder.... Da må man jo ha noe å diskutere på!!! Kan ikke si noe på va din mening er - men du kan få lov til å holde den for deg selv - den er ikke ønsket her. Akkuratt som min mening : Å style en Ford er som å sminke en gris .. Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Sonick Å style en Ford er som å sminke en gris .. i følge det ordtaket så er den copyrighted til VOLVO.. men ikke en gang LA meg begynne på vw! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Kjetilr til alle litt småfjerne golf eiere som ikke vet hva rally stuk er så se på dette.. ekte rally stuk..;) En helt vanlig golf med klistremerker? 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 En WRC golf hadde hvert kult, gir meg noe søte tanker :) VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by vwgolf2 puke styling sucks... ;) greit med styling men...oldschool rules!!!:dude: :skaal: Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Precious En WRC golf hadde hvert kult, gir meg noe søte tanker :) får ikke laget noe som ikke finnes.. aldri vært noen wrc golf..:rolleyes: :rolleyes: om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg