Gå til innhold

20 tomms på M3 e-36

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by gEIRA

enig, syns ikke 20" passer på en så liten bil som E36

 

max 18x10 el.

 

så med andre ord.. i min smak.. HARRY!

 

x5, og 7serien derimot, passer med 20"

 

Er litt uenig der!

 

Mener selv at opp til 19 er greit på e36. Blir ikke 20" upraktisk, og ikke minst ukomfortabelt å kjøre rundt med?

 

x5 og 7 serien er jo god for opp mot 22" mener jeg.... Iallefall x5. Har sett de med 23 også, og det ser bare tøft ut...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt så syntes jeg det ble tøft!

 

og det er ikke så stor konfort forsjell mellom tommene! på s2'en min kan jeg ikke si jeg kjenner stor forsjell på 17" og 19"

 

men smaken er forsjellig :)

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

x5 og 7 serien er jo god for opp mot 22" mener jeg.... Iallefall x5. Har sett de med 23 også, og det ser bare tøft ut...

 

skal si meg enig der, at x5 og 7serie går god for 22"

det ser tøft ut..

tok utgangspunktet i 20" fordi han postet bilde med 20"

 

men 20" på den e36n der.. den slo ikke helt ann hos meg altså :p

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

For de som klager på at bilen er for høy.... bilen er jo med 20" ikke mer enn 3 mm høyere enn den ville vært med 225/40-18 så det har ikke noe med hjula å gjør :)

 

MEN samtidig så må jeg si meg enig at utseendemessig så kunne bilen godt ha vært noe lavere, så ut å handle gewinde sier jeg, org M3 understell er da ikke holdbart på en bil med 20" hjul ;)

 

Men uansett.... rå bil som blir enda råere dersom den kryper ned ett par cm til!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

blir uansett høyere enn 3mm selvom man regner seg ut til det. Satt selv 20" alpina felg med dekk siden av mine 18"bbs..20" var sikkert 3cm eller mer høyere!

 

Og Alpina hjula hadde 225/30 dekk??? Har selv en onkel med 20" Alpina på 740en sin, og han har vell noe sånn som 285/35-20 og da blir det selvsagt stor forskjell... stiller jeg mine 19" ved siden av så er det nok sikkert 3 cm forskjell. Men med 225/30 så skal de være ganske likt!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår