Gå til innhold

Store felger, hva synes dere??

Ranger emnet


ford4fun

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Er ikke lowrider-hjul gulleloxert med masse, masse eiker i 6*14-dimmensjon?

 

jau... ser ut som sykkelhjul:) hehe...

 

 

huff... husker før i tiden da alle pakistanere og srilankere kjørte rundt i sine prelude med 3-eika felger:)

 

mohaha. det var tider det

 

eller faen.... pakistanere kjørte ascona på den tiden... Husker det var no a/b gjeng-medlemmer som kjørte helt like biler for å markere seg..

 

først var det ascona rwd, så kom det ferarri, så gikk det over til diverse bmw/MERCEDES

hehe. rett meg om jeg tar feil:D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

huff... husker før i tiden da alle pakistanere og srilankere kjørte rundt i sine prelude med 3-eika felger:)

Sitat fra siste Max Power:

 

The things you definetly shouldn't put in/on your car:

Three spoked rims. In fact, you should be shot for owning them

:D

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Syns begge typene var pene jeg, men dekka må jo gå kant i kant med felgene da...

 

Men jeg digger pimp hjul, er ikke mangen i norge som har begynt med det :)

 

Årsaken til det er at folk i hip hop-miljøet sjelden har bil (eller førerkort for den saks skyld).

 

I utformingen minner dem om kjøkkeninnredning fra femtitallet, chromen gjør dem direkte glorete, noe som er høyst upassende og designmessig uforenlig med europeiske biler.

Felgene går saktens an til bruk på en del amerikanske innretninger i Mexico og i den amerikanske slummen.

Vær imidlertid oppmerksom på at vi ikke er en avsidesliggende stat i USA (eller Mexico) selv om vi står utenfor EU og Bondevik-smisken tar W.Bush i hånda.

Forsøk å begrens fascinasjonen ovenfor USA til å omfatte hamburgere, Cola og Hollywood-filmer.

 

Jeg går derimot god for AMG-felgene, som er tidløse og lekre, og som vekker oppsikt uten å skape kvalme.

Sånn skal det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste HELT KLART.....

 

Hva er egentlig spess nr 2? får jo kjøpt replica ugaven på smart club jo......hehe drit tøft:rolleyes:

 

At de felgene hører til i slummen er vel litt feil å si vel.....med tanke på prisen.

 

Og hva er dette tullet med at dem kun passer på am-cars??....se litt utenfor norske landegrensa og se hva gutta med virklig ombygde biler kjører......Gla noen velger noe annet selvom det koster skjorta

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

De øverste HELT KLART.....

 

Hva er egentlig spess nr 2? får jo kjøpt replica ugaven på smart club jo......hehe drit tøft:rolleyes:

 

At de felgene hører til i slummen er vel litt feil å si vel.....med tanke på prisen.

 

Og hva er dette tullet med at dem kun passer på am-cars??....se litt utenfor norske landegrensa og se hva gutta med virklig ombygde biler kjører......Gla noen velger noe annet selvom det koster skjorta

 

Om det noensinne kommer replicaer av felgene på det øverste bildet, så skal du få en pils av meg.

 

Om slumbefolkningen hadde prioritert riktig (ikke brukt penger på slike ting) så hadde dem kommet seg ut av slummen.

 

En del amerikanske innretninger, skrev jeg, ikke am-cars generelt.

Med det tenker jeg spesielt på biler som degoser har lagt sin elsk på.

Jeg snakket forresten om uforenlig design. Hva slags biler enkelte Barte-Sam'er og rånetasser måtte ha vil jeg helst prøve å fortrenge, uansett om dem bor på landet eller utenfor landet, men jeg tror nok at hallikfelger føyer seg langt bedre inn i de bilenes design enn Passat sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ære til alle som går sin egen vei for å skape no nytt, men de felgene der... de... ehh... jaaaa.... *kremt* er vel heller GANSKE enig med tape-r... hehe

 

jeg sier bare en ting... "DEN GYLDNE MIDDELVEI.....!"

 

det er detaljer som skaper bilen, eller ødelegger den helt og holdent. og sånne felger... tja... blir vel som å bruke en atombombe for å ta ut en maurkoloni bak treet i hagen... blir liksom litt feil..! skjønner...?

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man må tenke seg om 2 3 ganger før man kjøper sånne felger....men har man en bil som er litt mørk i fargen så syns jeg ihvertfall det passer meget godt. Har sett en blå bmw med samme felgene i oslo, og den hadde vel omtrent bare bytta til e-46 front. Syns den kledde det veldig godt selvom det er en bil fra europa.

 

Syns det ser bedre ut med felger som er breie enn tynne pingle felger med skiver på størelse med skjorte knapper eller tromler.

 

Er ikke bilde nr 2 av vanlige amg felger?

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit med store felger. men alt kommer an på designet. jeg synes de fleste ødlegger bilene sine med chrome/bling bling hjul....

 

Hva er så kult med dem?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår