eek Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Oi? Dette har jeg ikke fått med meg!Han har gjerne ikke registrert den på AutoDB eller no slikt heller? den lå der for ikke så lenge siden, men ikke nå mer ser det ut som... snakka med han på tlf i stad, og han skulle selge den sa han. du får sende han pm for bilder eller noe, fant ingen på pcen min :( Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 den lå der for ikke så lenge siden, men ikke nå mer ser det ut som...snakka med han på tlf i stad, og han skulle selge den sa han. du får sende han pm for bilder eller noe, fant ingen på pcen min :( sender du meg en pm med navn å eventuelt tlf nr ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evisu Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 skal legge ut annonse på autodb og en her på forumet. kommer opp idag, keep posted! Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Gleder meg til å se på ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evisu Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 her er autodb linken : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=718376 Gikk litt fort den annonsen, har litt dårlig tid.. Men jeg kan nevne at vi byttet bærearmer og alle motorfestene til den igår. Clutsjwire byttet for 1 uke siden, og g-lader var helt ny når jeg kjøpte bilen, da hadde bilen gått 123 000km, nå har den gått 135 000. Så den er ganske fresh. Mere info kommer ikveld :) Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Fysj og fy.. Også så lekker da uhhmmwhat? Jeg driver jo å kikker på en som står i Tyskland, men min bror har også veldig lyst på nytt leketøy (han kjører Golf II 1,3 nå ;) ) så ikke bli forbauset om jeg kommer med bud på din også Evisu! Ingen prisantydninger engang? :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evisu Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det er litt begrenset hvor mye man kan skrive på autodb, så her er en egen tråd om bilen, samt bilder : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71051 Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jippi :) Endelig fått gjort litt...! Vi snakker skivebremser bak på poloen nå... Ikke så veldig bra bilde :( Og vi har også fått pressa på 256mm bremser foran. Masser av plass ledig!! Kjørt med bilen ..tja.. en dag eller to? Nå står den uten g-lader, så blir stående ei stund til gitt... Bra jeg har en bil til! :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Det her er saker. Gjør seg med skiver og ikke tromler! Bare få i laderen snart nå så blir det goody! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Smoothe greier peek ;) Har du kommet fram til farge, blir det sorte calippere? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Smoothe greier peek ;)Har du kommet fram til farge, blir det sorte calippere? gjør nok det :p bare få kjøpt lakk til det... ttt ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Prøvde også å ha på stag under på demperne... Det var jo mission impossible! Etter ..1km? kjøring, så det slikt ut.. Måtte av med en gang, gikk ikke an å kjøre med. Slo i asfalten 3-4 ganger etter kun noen minutters kjøring. Smalt så jævlig i bilen, at det gikk rett av igjen. Pm bud om noen vil ha ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 wow den var rå :D Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Meg i rævva om dere kjører fra E36 325.. Er så rart at alle biler liksom skal slå bmw'er.. Virker som om dere er litt misunnelige eller noe.. Skal alltid rakke ned. :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Meg i rævva om dere kjører fra E36 325.. Er så rart at alle biler liksom skal slå bmw'er.. Virker som om dere er litt misunnelige eller noe.. Skal alltid rakke ned. :smilbmw En E36 325 går ikke så utruli godt den, så hvorfor skulle han ikke klare å kjøre fra den? Min 325 veier 1800kg og går ikke noe spesielt akkurat.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg