G40Turbo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by eek okey! :) jeg regner med at jeg kommer hvertfall! Driver du m finish i motor rommet ditt, evt er du int i chrom, ta en titt på linken hvis du har lyst, jeg har selv montert dette i min bil, ser veldig bra ut..?? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 ah, sorry.. lite penger, og andre prioriteringer.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by eek ah, sorry.. lite penger, og andre prioriteringer.. Må da bare spøre hva er andre proi: Triming??? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 hehe.. ikke ennå ;) må ha ny eksos og nytt senkesett hvertfall! og litt annet dill.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 bilde fra treffet på NBS i helga.. jeg var vel den eneste med 2f coupe der.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 lite som har skjedd i det siste.. kjørt hele sommer uten baksete.. kjedelig å kjøre taxi ;) mer enn en person i poloen er for mye, som regel! noe idè om hva som kan gjøres her da tro? anlegg og bur sier lommeboka nei til :| Kjøpt spacer til å ha bak nå! 17mm. ble helt greit :D tok av spacer, og satt i baksetet for helga.. skal innover til gardermoen med en baki. så dere som ser meg på gardermoen får se den uten spacer :| bare få senka den nå.. så blir det bra! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 utrolig fin bil du har eek,hva blir det neste du skal gjøre med den? mvh Mads Christensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hvis jeg ikke husker feil pratet jeg m deg på NBS. En ting som burde gjøres snarest er å bytte ut den slittene Golf III CL frontspoileren som ikke helt passer m fangeren, og kjøpe deg den smale fra Corrado. Bak er det vel ikke så mye du for gjort hvis du ikke cleaner den for teppet bak og polere/lakkere opp bak rommet. Evt. kjøp en ekstra felg og lag fester i res hjul. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme utrolig fin bil du har eek,hva blir det neste du skal gjøre med den? får se hva som skjer når jeg får lønning.. blir vel effektanlegg og noe greier. Hvis jeg ikke husker feil pratet jeg m deg på NBS. En ting som burde gjøres snarest er å bytte ut den slittene Golf III CL frontspoileren som ikke helt passer m fangeren, og kjøpe deg den smale fra Corrado. Bak er det vel ikke så mye du for gjort hvis du ikke cleaner den for teppet bak og polere/lakkere opp bak rommet. Evt. kjøp en ekstra felg og lag fester i res hjul. hehe... det stemmer :p det er golf II leppe ja.. må vel kanskje somle meg til å kjøpe corradoleppe. en ekstra felg er ganske aktuelt. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Bruker tråden her litt for meg selv nå. håper det går greit. For de som kjører polo G40 har jeg noe til salgs på denne linken, http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9330 Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 hvor mange hk utgjør chippen? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 litt feil fokusering :| på avstand stuk? nei, det har vi ikke sett! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by eek hvor mange hk utgjør chippen? Ifølge dietrich skal chip m lader hjul gi 136hk. Har aldri målt bilen min kun m dette oppsettet. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by G40Turbo Ifølge dietrich skal chip m lader hjul gi 136hk. Har aldri målt bilen min kun m dette oppsettet. okey.. noe sånt jeg har fra før av :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 bump slenger ut noen "mimre" bilder :cool: fikk gjort det ene bildet litt skarpere også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg