Jonte Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Veldig pent! :) Er fangerene bare sort matt plastikk? Du burde spandere litt lakk på dem. Hadde blitt mye penere da! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Jonte Veldig pent! :) Er fangerene bare sort matt plastikk? Du burde spandere litt lakk på dem. Hadde blitt mye penere da! :) hakke penger til det.. men skal det seinere, f.eks sammen med evt hellakkering ikke noe som "haster".. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 du må space ut bakfelgen.....ellers så er poloen pen og clean..... hold den sånt :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Gou du må space ut bakfelgen.....ellers så er poloen pen og clean..... hold den sånt :cool: det skal jeg også ;) lånt en spacer nå, skal se åssen det blir nå i helga.. så kjøper jeg det vel til uka! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by eek det skal jeg også ;) lånt en spacer nå, skal se åssen det blir nå i helga.. så kjøper jeg det vel til uka! Jo, bare hyggelig :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by pololars Jo, bare hyggelig :D Åssen hjul har du? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evisu Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Dette ble strøkent Eek! Hva slags dekk har du på de felgene dine? Skal du på treff i Skien idag eller? Siter -94 VW Polo 1,3 -99 VW Golf IV 1,9 TDI (solgt) -92 VW Polo G40 (solgt) -83 VW Polo 1,1 (vinterbil, vraket) -95 Audi A4 1,8 Turbo (solgt) -87 Peugeot 205 GTI 1,9 (solgt) -87 Peugeot 205 XR 1,3 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 G40Turbo: var den til meg? jeg har 8x14 Borbet T felger og evisu - 195/45-14 dekk :) tror ikke jeg skal til skien nei.. :( og takk skal du ha polo-lars :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 fortsatt god klaring.. meg og bilen.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 for mye klaring.. senk bilen mer :p eller en større leppe :) hadde gjort seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by G40Turbo Åssen hjul har du? AEZ Paron :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by eek fortsatt god klaring.. meg og bilen.. Hei du, kan du hjelpe meg m en sak da org bøkene på vag, klarer ikke svare på et spøsmål jeg har, opp motorommet ditt og når du ser på der vannrøret kommer fra blokka sitter det to kontakter helt inntilverandre, en blå og en svart, kan du ta av den blå og se på fargene på ledningen og gi meg en tilbake mld på hvem side de skal sitte i stikkeren, det er brune ledninger med en farget strippe??? På forhånd takk...... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 sånn? det er når jeg står foran bilen og ser ned i motoren! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by eek sånn? det er når jeg står foran bilen og ser ned i motoren! Takk, fikk sett på motoren til Frode i går. Er det mange her som skal til NBS på lørdag??? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 okey! :) jeg regner med at jeg kommer hvertfall! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg