Gå til innhold

Tåkelys Installasjon

Ranger emnet


Alfa Baluba Omega

Anbefalte innlegg

Har installert nye tåkelys på bilen og fått installert ny tåkelysbryter, men de lyser kun når jeg holder nede knappen. Slipper jeg knappen, så slutter tåkelysene å lyse. Tåkelys bak fungerer som normalt. Når knappen trykkes inn lyser de konstant. Har prøvd å bytte disse to knappene uten hell så det er ikke tåkelysbryterne som er problemet her. Sikkert bare en bagatell ?!   

 

Og til deg kjære moderator, kan du være så snill å slutte å flytte mine poster til et eller annet åndsvakt sideform langt utenfor allvfarvei bare fordi jeg har en gammel Daewoo Musso ????!!!! Jeg klarer fint å vurdere selv hvor mine poster bør figurere og hvor det er størst sjanse for å få et svar/visninger. UGH !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Tydeligvis klarer du ikke (så godt) vurdere selv hvor dine poster hører hjemme - som denne - som du mener hører hjemme i diskuter artikler.

Din post kan i beste fall havne under teknisk - om den ikke har tilhørighet til et konkret bilmerke. Dog er det vel ingen som vil prøve å antyde hva som er problemet når de ikke engang vet hvilken type bil det gjelder... Er litt forskjell på en gammel Daewoo og en f.eks. ny Volvo ;) 

Du må være klar over at ditt innlegg havner øverst under nye innlegg - uansett hvilket underforum det postes under. Også om det ligger under Daewoo.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er klar over det, så huket du av på at du har lest og forstått forumreglene når du opprettet brukeren din her. 

Over til problemet ditt, så avhenger det av hvilken type bryter du har og hvordan du har koblet dette opp. 
Tipper bryteren din er «push» bryter som kun er på når den trykkes og ikke en «vippe» bryter som blir stående i på posisjon. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår