Skretting Skrevet September 15, 2016 Rapporter Share Skrevet September 15, 2016 Har fiksa alt på min mercedes c klasse 1994 nå bortsett fra SRS lyse som lyser opp når jeg starter bilen.Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Mekanikeren som hjalp meg hadde ikke peiling (en bekjent)er det en enkel metode og bli kvitt lampen som lyser på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2016 Rapporter Share Skrevet September 15, 2016 Begynn med en diagnose, da får du opp HVA konkret som er galt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet September 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2016 hmmm, SRS lampen blinker noen ganger når jeg starter bilen. Er ikke dette en kode der jeg kan diagnosere selv?Leter litt på nette men finner ingenting om akkurat detHva må jeg gjør for å diagnosere det uansett? Gå til et verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 15, 2016 Rapporter Share Skrevet September 15, 2016 Du kan godt gå til et verksted, men det beste blir jo om du kjører dit, så får du med deg bilen også ;) Da kan dei lese feilkoder, og evt nullstille/slette feilen som forårsaker at lampen lyser/blinker Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 16, 2016 Rapporter Share Skrevet September 16, 2016 Hadde samme problem med min c klasse. Diagnose viste at styringsboksen var defekt og ny kostet 10.000kr,fikk ny brukt hos hugger for 2000kr. Ikke sikkert det er samme feil på din men det vil en diagnose avsløre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 16, 2016 Rapporter Share Skrevet September 16, 2016 PROBLEMER MED BILEN? TRENGER DU DIAGNOSE? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet September 16, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2016 Er ikke alltid den lyser, av og til så holder den seg av, av og til er den på. Vis bare den lampen kunne vært av når jeg kom på etterkontroll.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 16, 2016 Rapporter Share Skrevet September 16, 2016 Eller bare sjekke ut problemet og fikse det? Er ganske greit at airbag'ene fungerer ved en kollisjon. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 18, 2016 Rapporter Share Skrevet September 18, 2016 Det er svært sjelden man ser en slik c-klasse der det ikke lyser en eller flere varsellamper :) Litt ustabil elektronikk på disse. De vanligste feilene på airbag er dårlig kontakt i pluggen under forsetene(lurt å lodde disse sammen isteden), eller slitt slepering på rattet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skretting Skrevet September 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2016 Hmmmm, SRS lyse lyser opp når jeg starter bilen og forblir på 2 min nyaktigt, så går det av og forblir av.Jeg leste litt rundt på nett å det kan være den der du fester sete belte i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg