Gå til innhold

1997 VW Passat frontrute

Ranger emnet


myrvollracing

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjører for tiden rundt med en relativt stor sprekk i frontruta på min Passat 3B2.

Nå har jeg funnet meg en delebil jeg kan få plukke alt jeg vil av.

Frontruta på delebilen er hel, men så kommer det store spørsmålet..

Min Passat er en sedan, og delebilen er en stasjonsvogn. Passer da frontruta fra stv over på sedan??

Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 100% sikker men mener den skal passe. hør med en forhandler.

 

men det store spørsmålet er vel heller om du får tatt ut ruten uten å skade den..

Er lett at den sprikker litt i hjørnene når du skal sjære den ut.

Å husk å bruk rett type lim og fjern gammel lim når du skal sette den inn, frontruten er jo en bærende del av karoseriet.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjekke med en forhandler som er villig til å være mer til hjelp enn andre jeg har prøvd å høre med.

 

Prosedyren rundt rutebytting er velkjent da jeg jobber med det av og til.

Krysser fingra for 0 fockups under utskjæring av den hele ruta..

Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd å henvend tell diverse reine ruteskifte sjappe .. men dem e så hemmelihetsfull.. vil bare ha bilen dit å byty ruta sjøl

 

Kanskje det har noe med måten du går frem på? Jeg har aldri hatt noe som helts problem med slike spm. når jeg ringer "ekspertene" uansett om det være seg merkeverksted til bil eller firmaer knyttet til industri.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår