h-oftedal Skrevet Juli 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2016 Hei jeg har en vw passat 1,8t, jeg har kjøpt en chippet styreenhet fra en audi a6 1,8t Når jeg har satt den i slår startsperren inn, møller bil mente att de ikke gikk pga de var ett annet dele nr? Noen som vet om de er noe og gjør med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2016 Først og fremst slår startsperren inn grunnet en helt annen koding på nøkkel. Jeg kan ikke si om det er mulig eller ei å få kodet inn riktig nøkkel, men er det samme motor som satt i A6'en som du har? (motorkode) Hvis ikke, kan du nok bare glemme å få det til å fungere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2016 Du trenger å få "parret" den nye ECU med startsperren i instrumentet. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer Først må du finne ut hvilken generasjon av startsperre (immobilizer) du har (trolig 2 eller 3 gen) og så følge link til "ECU swapping" vet dog ikke om det går om det ikke er rett ECU for bilen, men verdt et forsøk. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2016 Nå er ikke dette bare å kode. Det første du må ha er riktig delemummeret på Ecu. Så må du kopiere den gammel inn på ny. Ecu. Du må ha samme programvare som du hadde fra før inn på den nye. Og siden dette er fra Audi så kan jeg garantere at det ikke er samme. Men du kan prøve legge over koden som du hadde på gammel Ecu over på mye. Det beste er å chipe den gamle som du hadde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg