Gå til innhold

Nye felger, lyst til å lakkere kaliperne

Ranger emnet


ladsar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk montert på ny felgpakke som jeg ble veldig fornøyd med :) Ikke lett å velge felger forresten. Forsøkte flere "wheel visualizers" og googlet etter bilder langt om lenge før jeg bestemte meg for felgtype. Savner en skikkelig programvare som klarer å vise hvordan felgen vil se ut på bilen før man står der med fasiten selv.

Men nå som jeg er fornøyd med felgene har jeg lyst til å lakkere kaliperne. De ble mye mer synlig med de nye felgene, og de ser ikke akkurat så veldig fine ut. Vil helst lakkere dem i bilens farge. Kan ikke gjøre det selv dessverre. Så jeg lurer på om noen vet om noen som gjør slikt i nærheten av Trondheim. Håper det ikke er alt for kostbart heller, men lakkering generelt er vel ikke akkurat billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lakkverksteder kan gjøre dette, men hvis de skal skru de av bilen, lakke de og sette det på igjen blir det dyrt - ihvertfall hvis det skal gjøres ordentlig.

For best resultat og holdbarhet bør du pulverlakkere de. 

Det er mye jobb å gjøre det ordentlig, så du må nok kanskje regne mellom 5'000 og 7'500,-

 

Billigere å gjøre det selv, og det klarer du hvis du vil ;-)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert hvis det er såpass enkelt at jeg kan gjøre det selv. Men må ikke kaliperne av bilen for å få det til skikkelig? Hvis de kan stå på så vil jeg jo sannsynligvis klare det selv. Men jeg aner ikke hvordan og hvor mye arbeid det er med å plukke av kaliperne. 5000-7500 kr hørtes egentlig litt for mye ut ja, blir nok å gjøre det selv hvis kaliperne kan stå på bilen når jeg lakkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår