Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet


ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

hej igjen søta

HUSK Å TA MASSE BILDER!! =)

 

 

 

 

 

 

Ontopic: jeg strøk en gang på teorien , jeg kan ikke akkurat si at det er lett... er faktisk heller lettere å si at det er vanskelig ,

teorien er som oftest vanskeligste men oppkjøring er som å sjekke oppe damer ....TOOO EEEAASY! =D

hvis man kan det da ;)

 

LYKKE TIL TIL ALLE SOM SKAL TA LAPPEN

 

Haha seff skal æ ta masse masse masse pic. :D blir vel ikke å gjøre anna.

 

Åja lett du liksom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vekker opp tråden igjen jeg :)

 

Nå har jeg klart teorien og i forgårs (dagen etter teorien) fikk jeg melding om at jeg skal ha oppkjøring i denne mnd =O Dvs i slutten av mnd.. Utrolig at jeg fikk det så raskt, må ha vært en avbestilling :P Venner av meg har tatt teorien en god stund før meg, og har ikke fått oppkjøring før i slutten av desember.. Så nå blir det snart fart på kjerra håper jeg, må bare bestå.. Begynt å få nerver allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til:partyon:

 

Takker!

 

Fy fan, jeg fikk ikke oppkjøring den 29ende, men I MORGEN! Fyy jeg er litt nervøs nå ja.. Skal ha to kjøretimer i morgen før oppkjøringen i morgen tidlig.. Lurer sykt på hvordan det går..

Hvor er det vanligst å få oppkjøring i bergen? Noen kjappe tips til kjøring i bergen? Har lest gjennom d meste i denne tråden nå så :)

 

Tar turen ut og øvekjører litt med far nå, så blir jeg litt mindre nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si lykke til.

Jeg regner med at det går bra, som det gjør med så mange andre. Kjenner mennesker som har tatt oppkjøring 3-4 ganger, men som fortsatt ikke burde hatt lappen i dag.

 

Det jeg gjorde før min oppkjøring 1 mars i år, det var for det første:

Å ha 2 kjøretimer, pluss langkjøring to dager før. Jeg droppa skolen, og konsa om lappen.

Dagen før oppkjøring, kjøre med pappa, slappe av så mye som mulig, ta en sovetablett for å stilne nervøsiteten. Selv om jeg ikke hadde oppkjøring før klokken 12, så dro jeg ikke på skolen. Jeg var definitivt for nervøs.

Tok meg en lang dusj når jeg stod opp, spiste en god frokost, og kjørte hjemmenifra til Lillestrøm hvor jeg begynte med oppkjøring.

 

Siden jeg kjørte opp i lillestrøm trodde jeg det skulle bli lettere, men neida.. Vi kjørte midt inn i Oslo!!

 

Men alt gikk bra, fikk beskjed om at:

Du kjører med stor trafikkavvikling, men du gjør det også trygt for andre.

 

Jeg bare.. "Whaaat?" "klarte jeg det?"

 

Gud så strålendes glad jeg var da...

Allerede en uke etter at jeg fikk førerkortet, kjørte jeg leiebil i Finnmark på glatte veier ;)

 

Tror dette skulle gå bra jeg. ^^

 

Lykke til, ikke tenk for mye, ikke tenk på eventuelle feil som kommer, fortsett å kjør!! Og tenk positivt :)

¤~DeviGirl~¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for fint svar :)

 

Nå har jeg no kjørt veldig mye siden jeg tok trafikalt grunnkurs (2 år siden), så i teorien bør dette gå fint, om ikke nervøsiteten overtar. Har nettopp kommet inn og kjørt rute jeg tror jeg kan få, så ser ikke noe mer å pugge på no, annet enn å huske de viktige tingene som å se i speil, sjekke dødvinkel, være obs på fotgjengere, busser, vikeplikter, forkjørsvei osv.. Starter 8:00 med to timer med kjørelæreren så bærer det til trafikkstasjonen 9:40. Bare jeg ikke får en grinete fyr! Trafikken har vel også roet seg på den tiden, så krysser fingrene!

 

Kommer med en tilbakemelding i morgen jeg når det er over, enten jeg har bestått eller ikke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;-) Skal ta teoriprøven for bil i desember og oppkjøring i mars-april, så bare lurte litt på om hva som er vanskeligst... Noen sier at teorien e værst, og andre sier at oppkjøring e værst... hva skal jeg tro på?? og grattis så mye med lappen xZoPpY;-)! Tipper det va digg hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;-) Skal ta teoriprøven for bil i desember og oppkjøring i mars-april' date=' så bare lurte litt på om hva som er vanskeligst... Noen sier at teorien e værst, og andre sier at oppkjøring e værst... hva skal jeg tro på?? og grattis så mye med lappen xZoPpY;-)! Tipper det va digg hehe...[/quote'] Jeg synes oppkjøring er værst. Strøyk på den for 1 1/2 mnd siden. Teoriprøven klarte jeg på første forsøk med 4 feil. Mye værre å stryke på oppkjøringa siden da må du vente minst 1 mnd før du kan få oppkjøring og ventetiden er ofte 2-3 mnd. Bestiller man oppkjøring i Kristiansand i dag får man oppkjøring i februar.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppkjøring er værst. Strøyk på den for 1 1/2 mnd siden. Teoriprøven klarte jeg på første forsøk med 4 feil. Mye værre å stryke på oppkjøringa siden da må du vente minst 1 mnd før du kan få oppkjøring og ventetiden er ofte 2-3 mnd. Bestiller man oppkjøring i Kristiansand i dag får man oppkjøring i februar.

 

Kjipt å stryke:-( Her i Bergen på den kjøreskolen jeg har og hvis kjørelæreren bestiller oppkjøring idag, får jeg i januar... Men kan ikke kjøre opp før i mars uansett:-(! Takker så mye for svaret;-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår