Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet


ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

Graattis :) Jeg tenker å ta teorien i denne uken eller noe..om jeg tør da :P Har ikke så lyst å stryke om det skjer.. så er det bare å la kjørelæreren få gassen i bånn så jeg får glattkjøring, kartkjøring og landeveis fortere enn f.. hehe.

 

Takker:) ja men da må du jo ta den da. Teorien e jo enkel da om du har litt kunnskap om bil og trafikk. Men har en del venner som har strøket på teorien da, så trur det dær har litt med flaks å gjøre også. Ja men om du har pengene så skulle vel det gå fort el? æ brukte 2 mnd nøyaktig. Fra første kjøretime til oppkjøring. Du får gi beskjed kor det går da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker:) ja men da må du jo ta den da. Teorien e jo enkel da om du har litt kunnskap om bil og trafikk. Men har en del venner som har strøket på teorien da, så trur det dær har litt med flaks å gjøre også. Ja men om du har pengene så skulle vel det gå fort el? æ brukte 2 mnd nøyaktig. Fra første kjøretime til oppkjøring. Du får gi beskjed kor det går da:)

 

Jooda, det skal nok gå greit vil jeg tro :) Har vel hatt max 10 kjøretimer, og da var kjørelærer fornøyd.. hehe.. Er visst litt ventetid her og der skjønner du, så derfor det kanskje kan ta littegranne tid.. fyller stor dag om 9 dager nå og så.. typisk å ikke ha lappen til dagen, men men det går no seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooda, det skal nok gå greit vil jeg tro :) Har vel hatt max 10 kjøretimer, og da var kjørelærer fornøyd.. hehe.. Er visst litt ventetid her og der skjønner du, så derfor det kanskje kan ta littegranne tid.. fyller stor dag om 9 dager nå og så.. typisk å ikke ha lappen til dagen, men men det går no seg til..

 

Aha ja 10 e vel minste kravet? e d ikke? e 10 æ hadde + landevei og glatt og mørk. Ja seff om du ikke e 18 enda bli d nok naturligvis litt venting for å få alt til å gå opp. Men kjipt uansett å vente. Æ e nu 21 straks (3 des.) så æ va bare jævli træg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ja 10 e vel minste kravet? e d ikke? e 10 æ hadde + landevei og glatt og mørk. Ja seff om du ikke e 18 enda bli d nok naturligvis litt venting for å få alt til å gå opp. Men kjipt uansett å vente. Æ e nu 21 straks (3 des.) så æ va bare jævli træg:D

 

Haha, bedre "seint" enn aldri :P Jau, tror 10 er minstekravet etter hva jeg hører folk sier.. Har du bil å kjøre rundt i nå som lappen er i boks da? :) Tok det motsatt, kjøpte bil først, så kommer lappen etterpå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bedre "seint" enn aldri :P Jau, tror 10 er minstekravet etter hva jeg hører folk sier.. Har du bil å kjøre rundt i nå som lappen er i boks da? :) Tok det motsatt, kjøpte bil først, så kommer lappen etterpå ^^

 

Nei har nok desverre ikke det. :( men får ta det på sikt. Skal til las vegas nu den 27 oktober på sema show. Men etter det bynne sparinga til bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bedre "seint" enn aldri :P Jau, tror 10 er minstekravet etter hva jeg hører folk sier.. Har du bil å kjøre rundt i nå som lappen er i boks da? :) Tok det motsatt, kjøpte bil først, så kommer lappen etterpå ^^

 

 

Er vel kun 2veiledningstimer som er obligatorisk, hadde de 2. og 1. vanlig kjøretime.

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nei har nok desverre ikke det. :( men får ta det på sikt. Skal til las vegas nu den 27 oktober på sema show. Men etter det bynne sparinga til bil:)

hej igjen søta

HUSK Å TA MASSE BILDER!! =)

 

 

 

 

 

 

Ontopic: jeg strøk en gang på teorien , jeg kan ikke akkurat si at det er lett... er faktisk heller lettere å si at det er vanskelig ,

teorien er som oftest vanskeligste men oppkjøring er som å sjekke oppe damer ....TOOO EEEAASY! =D

hvis man kan det da ;)

 

LYKKE TIL TIL ALLE SOM SKAL TA LAPPEN

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår