Gå til innhold

Masse spm om BMW!

Ranger emnet

CalibraT

Anbefalte innlegg

Kjørte i påsken(med min 325ix '86) tur retur Elverum-Grong 55mil hver vei, hver tur i ett strekk ca 7timer uten å flytte på setet og ikke spesielt stiv etter turen Kjempe biler å kjøre både lange og korte turer med, topp farta ligg vel på ca 220km/t. 0-100 går på rundt 9sek.

'03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

kjempe biler å kjøre langturer med.0-100 vil jeg tippe ligger på rundt 8sek;)

Spørs hvor stygg man vil være med drivverket!:cool:

'03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også sinnsykt bråket men det er utrolig hva man venner seg til!! og det er utrolig hva høy musikk klarer å overdøve!!! hehe stiv, tja min og men bare når den treffer foringene i toppen av demperen når bilen er godt på vei ned og oppigjen av telehiv på latterlige norske veier! Moderat senking og en noenlunde normal eksos så har man en super bil for penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye erfaringer med 325, men bortsett fra motoren er den vel relativt lik en 320.

Om du synes E30'en er komfortabel eller ikke kommer mest an på hva du er vant med. Kommer du rett fra en splitter ny 7'er er nok ikke den gamle 3'ern noe særlig, men for meg (som faktisk også kjører en del mer moderne biler) fungerer det helt greit. Det lengste jeg har kjørt i strekk med denne bilen er nesten 2000km og det tok ca 16 timer. Var ganske gåen da, men for turer opptil 8 timer opplever jeg ingen problemer.

Støydemingen opplever jeg som bedre enn på mange helt nye biler (f.eks. Toyota), men i høye hastigheter (150km/t ++) er det en del vindsus som kan bli slitsomt i lengden.

Det eneste jeg egentlig savner komfortmessig er klimaanlegg!

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en 325 turbo og jeg var kjempe fornøyd. Har alttid hatt en forkjærlighet for 3-serie. Men da jeg fikk prøve en e28 535 så ombestemte jeg meg fort. Den gikk bedre enn 325 (turbo!)èn, det sitter bedre på veien (tro det eller ei), den er morsommere å¨leke og drifte med og mer komfort. Mulig jeg er den eneste som mener det, men det er verdt å ta en prøve tur i en 535 før du bestemmer deg, for du kommer til å bli overasket:D

Vi tok forresten 0-100 på 7,6 med 4 stk i bilen dekk som kjørtes på corden i slak oppover bakke:cool: (100 på måleren da)

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider