skrossli Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Har en 2000 mod a6 som instrumentpanelet har brent på. Har skaffet et brukt instrumentpanel ( samme delenr. selvfølgelig) og lest ut startsperre PIN fra både det gamle og det nye panelet med Vag Tacho. Hva blir neste steg for å adaptere det "nye" instrumentpanelet til bilen? må jeg ha VagCom for å gjøre sånt, eller er det bedre å sette den på Møller og få fagfolka te å ordne dette? håper noen har noen gode innspill som kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Du må programmere startsperren til nøkkelen din, det kan du gjøre med VCDS eller du kan sette den hos Møller. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrossli Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2015 ok, er dette veldig kostbart å gjøre på verkted? eventuellt noen som vet om personer i Telemark som kan kode dette for en billig penge? Fant en annonse på finn.no hvor selger hevdet han kunne sette instrumentpanel i såkalt "virgin mode", hvis dette blir gjort, er det da mulig å plugge panelet i bilen uten å adaptere det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Uten å si noe sikkert, men mener 'virgin mode' kun muliggjør endring av kilometerstand. Som Jesper sier, startsperre å kodes uansett. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Det er en del jobb med VAG-COM, og det forutsetter at du har lest ut alle adaptaton-values etc fra gammelt instrument. Se beskrivelser her: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer Det er trolig det som er beskrevet som "Immobilizer Generation 2" som gjelder for din bil. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det lar seg gjøre å få kodet opp nøklene uten VW on-line forbindelse til Tyskland. - for du har vel ikke nøkkel-chippene som var matchet til det instrumentet du setter inn ? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrossli Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Okey, da tur jeg nok jeg skal få noen som kan det til å fikse alt for meg.Jeg har ikke nøkkel-chippene nei, kjøpte instrumentpanelet fra et huggeri i sverige da det var vanskelig å få tak i heromkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg