Akram Skrevet Mai 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2014 Hva anbefales å bruke til tetning når man fjerner den gamle ved lyktebytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 TEC-7 om det aldri skal av igjen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Ok, og hvis det skal av igjen anbefaler du? Skal montere S6 plate og røde lykter på 91 modellen min, er strøkne deler og plata lever sikkert lengre enn bilen så greit å kunne flytte det over på neste C4 uten å rive det i stykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Unigum lik den rørleggerene bruker. Størkner aldri og er tett. Lag pakning ved å rulle til en pølse. http://www.clasohlson.com/no/Unigum-gummikitt/35-1556 Akram reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Nice mann:) Tusen Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2014 Jeg brukte akryl fugemasse. Blir ikke så "limete" som silikon. Fungerer ok tror jeg hehe Akram reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Akryl eller sikaflex fungerer også bra, men å få det av igjen er ikke enkelt uten å knekke lykta i biter, sitter som fy ;) Silikon må ikke brukes på bil siden noen typer av de er meget korrosive (skaper rust). Akram reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som vet hva som sitter på originalt? Satser på Quattro73s forslag, er mange som knekker S6 platene når de skal av, muligens fordi de er festet med feil produkt, disse begynner å bli vanskelige å få tak på i strøken stand, og prisen kan da bli høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Originalt er det pakningssnor som selges i metervare, en svart guffe som holder tett uten å størkne. Har delenummer AKD49701004. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Da er det på plass:) 526 kr hos Møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Da er det på plass:) 526 kr hos Møller. Kjøpte du original pakningslist? 10 meter? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akram Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2014 Ja da har jeg til noen lykter og plater og hvis jeg skulle gå tom for tyggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg