Gå til innhold

Dårlig erfaring med Resevedeler24.com

Ranger emnet


Monemvasia

Anbefalte innlegg

Skal noen kjøpe deler fra utlandet på nett, så unngå Reservedeler24! De er så uprofesjonelle og useriøse som det er mulig.

Fakta er at de har sendt meg feil del i forhold til bestillingen, men tar ikke ansvar for dems egne feil. For det første fikk jeg ikke vite hvordan delen skulle returneres, så har jeg sendt delen som vanlig pakke. Pakken kom tilbake (kr.200.- bortkastet). Så ringte jeg dems support som kan hverken Norsk eller Engelsk ordentlig, men jeg skjønte at de måtte ha en pakke med sporingsnummer og returskjema. Så ble pakken sendt med returskjema og alt som trenges (kr.286.-), men kom tilbake en gang til. Jeg måtte betale igjen kr. 286.- for å ta imot pakken.På denne sto det "ikke hentet av mottakeren" ??? Er det mulig? Hvilken som helst bedrift har et varemottak som tar imot pakker hele dagen. Hva i he........er det som mangler disse folka? Jeg ringte dem igjen, men de latet som de ikke skjønte hva jeg snakket om og bare gjentok samme setning hele tiden: "pakken må sendes på riktig måte". Ikke det var mulig å høre med tysk posten hva som hadde skjedd heller.

Alt i alt har jeg brukt 4 ganger det delen koster og blir igjen med en reservedel som jeg ikke klarer å selge eller returnere. Masse tid, penger og mobilsamtaler forgjeves.

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

RESEVEDELER24.COM

 

er jo ikke søkbart på internett så sikkert en butikk som ikke har noe på nett og gjøre, alle nett butikker norske eller utelanske er på lagt og ha en retur ording om du får tilsend sjkema med pakken eller du fysisk må in på sidene deres og hente dette.

Ser du etter private Email eller nettside?

Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reservedeler, autodeler og topdeler er iallefall alle registrert på samme adresse i Tyskland selv om firma navn i Tyskland er forskjelig på disse selskapene, lurer på hvorfor de har 3 nettbutikker?.

Skruvat er svensk registrert etter det jeg finner av info om selskapet

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ei annen side en den som blir diskutert her i denne tråden men ser den har samme navn, trådstarter har nok også skrevet feil de heter reservedeler24.co.no hetter den egentlig.

Har ikke sett den siden du linker til og får ikke opp noe info om dem da infosiden om dem er utilgjengelig men det ser ut som de selger for skruvat da det står på flere av produktene att du kjøper produktene hos skruvat.

Her er link til :http://www.reservedeler24.co.no/

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår