roythomas Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Hei! Jeg har nettopp fått meg en Audi A4 1998. Den ble importert fra Tyskland i 2000, så det står noen tyske gloser her og der. Fant overraskende ut at det er cruice control på den, men der står det på tysk. Noen som vet hvordan jeg får aktivert den? Har prøvd alle mulig varianter, men til ingen nytte... Kan det også være at den er ødelagt? Og kan det være lett å fikse? Og en ting til: Er det ikke radio antenne på disse bilene? Kan ikke finne noen antenne, kan det være integrert i bakvinduet? Dette er sedan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Det kan være feil på en bryter på clutch eller brems som gjør at CC ikke virker. Bruk diagnoseutstyr (f.eks. VAG-COM). Sjekk Measuring blocks group 006 eller 066 (avh. av motortype) Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roythomas Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Ok. Da skal jeg finne ut om det er noen som har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Min 1998 modell er også impotert fra Tyskland, og den har antenne på siden av bagasjeromslukket, kan være at din er integrert i bakruten. roythomas reagerte på dette 1 Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg