Gå til innhold

Feil på LMM?

Ranger emnet


Glennarn

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okay, han som selger det har også lmm og mener att den han har passer på min, delenr på den er 0 280 217 117. Kan den brukes på min ? :)

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg til møller for å innstille gasspjeldhuset om jeg kjøper ett nytt et ? altså brukt smile.gif

 

Ja, gasspjeldet må grunninnstilles. Jeg vet ikke hvor "Skauen" er (bosted), men du kan jo hvertfall sjekke om noen på http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ bor nær deg :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på møller igjen, skiftet temp sensor for kjølevæske og grunninnstilt gasspjeldet! Bilen ble litt bedre, er ikke hele tiden den lugger men noen ganger. Den lugger også når jeg kjører jevnt, så noen som har forslag på hva det kan være ? 
Altså, bilen går bra uten lmm tilkoblet. Skulle sjekke coilene og da lot jeg bilen stå å gå, nappa ut kontakta til en coil om gangen, satt den inn igjen å gikk over til neste. Bilen døde ned på turtall på alle så regner med att dem er iorden ?

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurhue meg drev å rota nedi motorrommet ista så klarte jeg å knekke ene "tappen" som sitter på n75 ventilen, da kjøpte jeg meg en boostcontroler istedet å monterte den. Men den kontakta som egentlig sitter på n75 ventilen skal den bare gjemmes ett sted ? 
Også kobla jeg den slik som tegninga viser, er det riktig ? Den lader bare 0,5 men er da orginal så skal vel ikke lade mere ?

 

 

DSC_0001_zps72993cc9.jpg

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er att den ene tappen knakk på ventilen så den er ubrukelig, derfor jeg kobla på boost cotroller sålenge. Sålenge jeg ikke skrur opp trykket alt for mye kan vel ikke det være noe skadelig å kjøre med en sånn ?

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på den her jeg.

 

Har en mtm-chip på AEB-en min og den skal egentlig lade 1.3 bar. Har montert turbotrykksmåler, men den viser 1.0, kanskje 1.1 hvis han virkelig vil. Men, er det da farlig å "tvinge" på den de ekstra 0,2-3 kiloene med en boost-kontroller eller burde jeg gå over alt med mikroskop for å finne ut om det er no lekkasje ett sted? Har sjekka det meste av vakuum, det virka tett, ingen suselyder fra innsugs-sia og jeg sjekka turboen når jeg hadde av downpipen, ingen slakk der..

1999 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant

2007 Aprilia RS 125 FP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår