Gå til innhold

Kjøp av ny D-max

Ranger emnet


Wankel-Power

Anbefalte innlegg

Står i instruksjonsboka hvordan den gjøres.

På gml. type velges momentant forbruk og så skal du "nullstille" verdien, da velger den ltr/mil, om det er likt på gml. og ny vet jeg ikke :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei.

 

Jeg vurderer Amarok-Ranger og Dmax. Har søkt en del på forum og det er mest positivt om Dmax.

Det er jo bra og få info fra nightking som jobber med merket, og som kan gi riktig informasjon.

Skal ta en avgjørelse om et par uker så får vi se hva det blir.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkenoe spesiell erfaring med amarok, men har noen kompiser som jobber med dem. Og vet det har vært noe tull med girkassa (automat). Men ellers er det vel en fin bil.

 

Personlig liker jeg nye isuzun best. Det er ikke bare fordi jeg jobber med dem. Jeg er imponert over kvaliteten på disse bilene. De går å går. Ikke mist syns jeg den er drit tøff!

Siden jeg jobber med dem, så ser jeg jo jeg alt "negative" med bilene, og kan gi ett godt grunnlag hvorfor jeg liker / ikke liker en bil. Men er det en bil jeg ikke redd å anbefale andre, så er det nettopp isuzu :)

 

Anbefaler deg å prøvekjøre bilene du vurderer. Å lage deg en mening om bilene selv. Også kan du jo ha i bakhodet at nye isuzu eller isuzu generellt er en sikker bil med lite feil!

For du kjøper jo selvsagt bilen du liker best!

 

Lykke til!

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja bytta første slitedel på min på 130 000 km, bremseklosser foran... Hold deg unna Amarok!!! Ny standard i pickupklassen ja jøss!!!! Tull med bakaksler som ryker, girkassetull, motorer som bruker olje, fukt i lykter, tull med elektrisk... Nå er det ikke så mange som har rulla så langt ennå, men den lista kommer til å bli lenger når man får biler som har gått litt...

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas_H, har du automat?

 

Har bare bytta filtre jeg!

 

Dog har jeg bytta dørhengsler pga unga hang etter dørene og frossen is som la seg mellom dør og karosseri.Satt og inn en motstand slik at ikke framlyspærene skulle gå hele tiden, alt på garanti.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas_H, har du automat?

 

Har bare bytta filtre jeg!

 

Dog har jeg bytta dørhengsler pga unga hang etter dørene og frossen is som la seg mellom dør og karosseri.Satt og inn en motstand slik at ikke framlyspærene skulle gå hele tiden, alt på garanti.

 

Har manuell jeg. Behagelig med automat forsåvidt, men ville valgt manuell igjen.. Bilen min går i anleggskjøring da jeg er maskinfører, har hatt bilen i 2 år og 3 måneder nå å kjørt 113 000 km... Bytta en sensor rundt 70 000 km, men ellers null og niks...

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

HVorfor ikke montere Eberspächer eller webasto (dieselvarmer)?? Men uansett, hvis du skrur av skvettlappen foran så kan du komme inn i kanalen og der er det ett hull rett inn i a-stolpen, og inn i bilen, der trekker vi kabler osv når vi montere diverse utstyr.. Men ellers så finnes d nok sikkert noe i motorrommet også. Veldig sjeldent det blir montert kupevarmer, da de fleste har dieselvarmere.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår