trondski Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Hei! Som tittelen tilsier så hater naboene meg pga jeg "antagelig vis" er overbeskyttende når det kommer til min svarte audi a6 2005 sedan. Den er så og si helt strøken både i lakk og karroseri. Skyller og renser bilen med voks beskyttende middel 2-6 ganger i uka etter hva som trengs. Nå til saken. Jeg bor i et boligfelt hvor vi har felles privatparkering utenfor. Jeg har et logitech overvåkingskamera som overvåker bilen 24/7 etter at noen unger ripet opp den nykjøpte og nybehandlede bilen fra autoglym dagen etter. Er dog min første "ny" bil. Her om dagen parkerte en nabo ved siden av og jeg så tilfeldig vis at hu parkerte alt for nære bilen min. Hu greide fint å komme seg ut men når hu skulle åpne bakdøra for å hente ut no handlevarer så greide hu å dytte døra forsiktig intill sia på bilen min. Gikk så ut på verandaen min forran bilen og sa ifra om at hu måtte være mer forsiktig. Det jeg fikk tilbake var at jeg aldrig skulle bodd her og burde hadt meg garage istede. Greit nok det med gagagen, men jeg kjønte ikke hva hu skulle bli så sur for. Hu smalt så igjenn bildøra å gikk inn. Hu var jo såvidt borti og det ble mest sansynlig ikke noe merke men noe "usynlig" klarlakkskade ble det nåk. Og som de fleste bilen Endret Mai 6, 2013 av trondski Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tør du i det heletatt å bruke bilen? ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hun kan vel passe sine egne saker. Det er normal folkeskikk å ikke skade på andres biler, deriblant å ikke åpne døren til den stopper i nabobilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Forstår deg godt der,eg har gammel bil med lakkskader men steller godt med bilen. Hater folk som ikke viser respekt for andres ting,store parkerinsplasser er ett mareritt med ny bil. Trudde kansje bare det var meg, men eg parkere ikke nærme det "værste" bilene i borettslaget. Spesielt når eg ser hhvordan noen av de slenger opp dørene,parkerer bevist med de bilene som blir godt holdt. Synes det er bra du steller med bilen og forteller mer om henne enn om deg. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondski Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hehe :) Var det da. Hater å sette fra meg bilen noe sted men gjør det jo selvfølgelig. Parkerer gjerne noen meter unna og helst der det ikke står så mange biler. Livredd for å få en bulk :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 he he,er lik selv og trur eg hadde vært det uansett hvilken bil eg hadde hatt. Kjente meg igjen i mye i tråden din,har ikkje innstalert kamera enda da :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondski Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Godt å høre at det ikke bare er jeg som er redd for bilen :) Alltid respetert andres biler og eiendeler uansett hvilken bil jeg hadde. Vært så mye greiere om andre hadre hadde gjort det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Kjenner meg igjen som hånd i hanske, i mitt tilfelle, en 2012 Audi A4 til godt over en normal årslønn :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Jeg tror neppe dom hater deg, men heller at dom ikke skjønner hva bilen betyr for deg. For noen mennesker er bil bare en gjenstand, en forbruksvare uten sjel, mens for noen så er bil ALT! Jeg har i løpet av årene med "ny" bil dratt på en mengde småbulker, noen påkjøringer og noen teite riper men jeg blir fortsatt like irritert hver gang man finner noe nytt på bilen. Selvom jeg parkerer kilometer bort fra alle andre, så kan du gi deg faen på at det står en forbanna tater parkert helt opp i bakfangern når du kommer tilbake til bilen. Her er det bare og akseptere at noen folk aldrig lærer og noen kommer aldrig skjønne hva "vi" ser i våres biler...dessverre :) Så da er det bare å fortsette parkere som en dickhead, selvom det av og til koster noen ekstra kroner når Europark dukker opp :D Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Å bo i boretslag å være bilhysterisk er dårlig combo,med stressa alenemødre med pms å unger så skal utav bilen i ein rakkettfart så blir det fort et OI iblandt Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Enten burde alle ha lamborghinidørar og skyvedørar. Eller så bør dei begynne å merke opp parkeringsplassane sånn som dei gjer på Island. Der har dei litt mellomrom mellom parkeringslommane. Større lommar er også eit alternativ. Endret Mai 6, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Større lommar er også eit alternativ. Ikke hvis du spør eier av parkeringsplassene ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg