Gå til innhold

Golf 4 GTI 1.8T 2002 (custom stereo). Clean bakluke + panserforlenger ?

Ranger emnet


sebb93

Anbefalte innlegg

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jobbet, jobber kun helger !:-) og har oppstått problemer.. Etter jeg hentet ut bilen fra verksted har spilleren fungert litt som den vil av/på. Og brått døde den FULLSTENDIG. Jeg har målt, virker som spiller får den strømmen den trenger, men så gikk det litt fort her så jeg kortslutta + og - så sikringen gikk, og jeg klarer virkelig ikke finne ut hvilken sikring det er , instruksjon boken og sikring deksel, INGEN viser hvor den er. Så må vell ta ut 1 og 1.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Washer nozzle heaters, glove compartment light, memory seat control module (10A).

2. Turn signal lights (10A).

3. Fog light relay, instrument panel light dimmer switch (5A).

4. License plate light (5A).

5. Comfort system, cruise control, Climatronic, A/C, heated seat control modules, automatic day/night interior mirror, control module for multi-function steering wheel, control unit in steering wheel (7.5A).

6. Central locking system (5A).

7. Back-up lights, speedometer vehicle speed sensor (VSS) (10A).

8. Open

9. Anti-lock brake system (ABS) (5A).

10. Engine control module (ECM): gasoline engine (10A); diesel engine, Model Year 2000 > (5A).

11. Instrument cluster, shift lock solenoid (5A).

12. Data Link Connector (DLC) power supply (7.5A).

13. Brake tail lights (10A).

14. Interior lights, central locking system (10A).

15. Instrument cluster, transmission control module (TCM) (5A).

16. A/C clutch, after-run coolant pump (10A).

17. Open.

18. Headlight high beam, right (10A).

19. Headlight high beam, left (10A).

20. Headlight low beam, right (15A).

21. Headlight low beam, left (15A).

22. Parking lights right, side marker right (5A).

23. Parking lights left, side marker left (5A).

24. Windshield and rear window washer pump, windshield wiper motor (20A).

25. Fresh air blower, Climatronic, A/C (25A).

26. Rear window defogger (25A).

27. Motor for rear windshield wiper (15A).

28. Fuel pump (FP) (15A).

29. Engine control module (ECM) gasoline engine (15A); diesel engine (10A).

30. Power sunroof control module (20A).

31. Transmission control module (TCM) (20A).

32. Injectors: gasoline engine (10A); diesel engine (15A).

33. Headlight washer system (20A).

34. Engine control elements (10A).

35. 12 V power outlet (in luggage compartment) (30A).

36. Fog lights (15A).

37. Terminal (86S) on radio, Instrument cluster (10A).

38. Central locking system (with power windows), luggage compartment light, remote/fuel tank door, motor to unlock rear lid (15A).

39. Emergency flashers (15A).

40. Dual tone horn (20A).

41. Cigarette lighter (15A).

42. Radio (25A).

43. Engine control elements (10A).

44. Heated seats (15A).

 

Fuse arangements in fuse bracket/battery:

 

S162. Glow plugs (coolant) (50A).

S163. Fuel pump (FP) relay/glow plug relay (50A).

S164. Coolant fan control (FC) control module/coolant fan (40A).

S176. Relays panel interior (110A).

S177. Generator (GEN) (90 Amp.) (110A).

Generator (GEN) (120 Amp.) (150A).

S178. ABS (hydraulic pump) (30A).

S179. ABS (30A).

S180. Coolant fan (30A).

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes ut som spiller var gått,har du ein ISO overgangs kabel som står på den kontakten som går inn i spiller.

Eg tror det hetter ISO interface den bytter om på rød og gul kabel,org spillerene til vw har litt annet oppset enn pioneer etc.

Eg har skrevet ned hva alle sikringene går til på ei lita liste som ligger inni med sikringene,det er kjipt og begynne og se gjennom hver sikring for og finne ut hvilken som er gått he he.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare den orginale "overgang" som følger med spilleren, er en Alpine dobbel-din. Husker ikke nr på den. IVE-,,,,,,

 

Jeg har byttet om rød og gul ja, men alt har fungert topp! det bare stoppet brått,, så det er koblet riktig osv, men helt dødt nå, og alle sikringer er hele! er så merkelig...

 

Ja! Jeg fant den raskt når du skrev nr på sikringene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være varmgang i spilleren. Merket det på en del biler jeg har hatt -om det ikke blir nok luft, så ryker elektronikken til...tåler ikke stort mer enn 60-70 grader, og blir fort varmt i trange omgivelser. Når det gjelder fremtidig måling på sikringene -har du multimeter/voltmeter?

 

1. Åpne sikringsboksen, sett på ohm/pipe funksjonen (tenning på bilen bør være av).

2. Oppå sikringen kan man se/komme til metallkantene på hver side av sikringen

3. Ta målepinnene på hver av sikringens "kanter"

4. Piper det, så er det kontakt og du har ikke brudd på sikringen

5. Piper det ikke, så må den skriftes, da det er brudd.

"Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson

 

2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår