skarasne Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Jeg parkerte bilen i Desember 2012, og da funket den fint..når jeg nå fikk regga den og skulle ta den i bruk, så harket den litt før den bakket rent..mistet etterhvert motorkraft. Har byttet map og trykkregulator..motoren trekker dårlig og har fått en annan motorlyd..mer bråkete liksom. har hatt av slange til turbo, og fant ingen slakk. skovlene gikk rimelig lett rundt også. noen som har opplevd noe av det samme? NB..nytt register, men pumpa er ikke helt korrekt innstilt. Men som sagt så gikk bilen greit før jeg parkerte den i vinter. Nytt dieselfilter er det også. Har ikke prøvd å bytte lufmassemåler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Det som kan lønne seg er å kjøpe en diagnose maskin (f.eks en som jeg selger billig). Få lest ut feil meldingene som bilen har. Kanskje det hjelper deg Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarasne Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 hvilken maskin er det da? kjøpte vag com fra nett, men den får ikke kontakt med bilen..så håper det er noe bedre enn som så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2013 Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/annet-bilrelatert-til-salgs/302743-selges-diagnose-skanner-u281.html Denne. Har "lik" bil som deg, bare A6. Virket fint på bilen min (1.9TDI; AFN motor) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarasne Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 så den selger du for 200kr? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Kjøp den vel :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 200kr + 50kr i frakt (brevpost) Send en PM om du vil kjøpe :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarasne Skrevet April 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Fant feilen uten diagnose :) gikk over vakumslangene, og fant så klart ut at en måtte klippes :) nå går bilen som et skudd, og dieselbox er montert :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Klippes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Fant feilen uten diagnose :) Så det var derfor du aldri gadd å overføre pengene som avtalt? Kunne iallefall sagt ifra på PM. Klippes? Eneste jeg kan tenke meg som skal "klippes" er vel vakumslangen til EGR. Men den vil bare hindre innsuget i å bli tettere. Fjerner jo ingen problem som ligger der. Men det gjør jo ingenting, for nå har jo brukern montert en killer box.. :pray Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg