Quattro73 Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 45 er lager, nav, låseringer mm. Tenker du på 7 kanskje? Joda, du kan skru av hjullagerhuset (7) men da må bilen til forstillingskontroll etterpå. 40 er en M12-bolt med sekskanthode og krage, stålkvalitet 10.9. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Sikkert eg som har sett feil og trenger briller he he Da får eg få lånt/kjøpt handholdt presse,gidder ikkje stresse med forstilligskontroll. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 (endret) Eg vil senke bilen litt,og har sett att bs bildeler har senkeskåler de senker bilen 10-15cm. De passer bare fremme så eg får finne på noe lurt bak noen som har noen ide så gi beskjed. Eg har liker godt att bilen er myk men har veldig lite kunnskap om senking. fant disse senkefjærene:http://www.bsbildeler.no/?pno=120683 Kan eg bruke org støtdemper på disse senkefjærer? Her er link til senkeskålene:http://www.bsbildeler.no/?pno=108312 Synes de var dyre så får se hva de har på e-bay Endret April 27, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 [ATTACH]38137[/ATTACH] Såg litt flakete ut her,men det er klarlakken som ikke har tørket. Så er bilde fra mobiltelefonen da eg glemte kameraet hjemme. [ATTACH]38138[/ATTACH] Ferdig grunnet felgen,blei ganske bra til og være sprayboks. [ATTACH]38139[/ATTACH] Det blei litt maskeringsteip halv rull på hver felg [ATTACH]38140[/ATTACH] Eg synes det ser ganske ok ut,må vannslipe litt med 1200K våtslipepapir og ha ett lag til med klarlakk [ATTACH]38141[/ATTACH] Her har det begynt og tørke,gleder meg til de er ferdige. Kjører med pirelli icestorm helårsdekk,de spinner sååå lett på våt vei og er vel noe av de dårligeste dekkene eg har vært borti. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Rotiform blq på her nå så har du fi--emagnet laget for alenemor citty åkra :) Ja dette var saklige greier du... Har du ikke noe mer fornuftig å skrive så la vær! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 (endret) [ATTACH]38143[/ATTACH] [ATTACH]38144[/ATTACH] De var tøffe de ja var noe sånt eg skulle hatt,e du åkrabu du også? Men må nok vente litt før eg kjøper nye felger,men håper de blir bra de eg har så får eg kjøpe nye felger når høsten komme og heilårsdekkene ska på. Vil først fikse bilen 100% teknisk stand,så blir det nye baklykter og kansje modifisere lyktene fremme. Endret April 28, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Ja dette var saklige greier du... Har du ikke noe mer fornuftig å skrive så la vær! Herre hel€$£+*%# da roa ned da trenger da ikje blanda inn kristelifolkeparti inn hit pgav noen ord Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Felgprosjeketet som aldri tar slutt dette her. Nå er 3 felger ferdig, men den som eg hadde lakket tidligere begynte lakken og koke når eg skulle legge siste strøk med klarlakk på shit happens osv. [ATTACH]38197[/ATTACH] Ferdig pusset,vasket og klar til maskering. [ATTACH]38198[/ATTACH] Fekk hjelp av ein venn i dag,han maskerte felgene for meg :-) [ATTACH]38199[/ATTACH] Proft maskert,klart for lakkering. [ATTACH]38200[/ATTACH] Var vanskeligt og få lakkere bolt hullene,ellers var CRC lakk boksene veldig greie. De koster 70kr boksen på clash olson [ATTACH]38201[/ATTACH] Må sei eg e veldig fornøyd,må lakkere senterkoppene men vett ikke om eg skal lakke de tornado røde(bilens farge) eller sort matt. Eg satser på att eg blir ferdig i helgen,skal oppdatere med bilder når felgene kommer på bilen. Er det noen som vett hva dimensjon og hvilke gjenger det er på hjulboltene golf4? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Koffer plastidippet du ikje bare så hadde du slept allt maskeringa Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Har hørt att plastidip har dårlig holdbarhet på felger,tenkte på det men etter eg leste litt rundt bestemte eg meg for lakkering. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Tull å vas så lenger du vasker sikkeligt så ska du jaggu jobbe godt for å få det av Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Nå e nærme de seg ferdig så da blir det nok bra,leste flere plasser om folk som de løsnet hos ved bruk av avfetting. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 (endret) [ATTACH]38203[/ATTACH] Tenkte og lage hjemmelaget short shift,bore nytt hull og flytte pin [ATTACH]38204[/ATTACH] Dette er bilde 1.8T girkassen,den kan justeres det kan ikke 1.6L Endret Mai 1, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Herre hel€$£+*%# da roa ned da trenger da ikje blanda inn kristelifolkeparti inn hit pgav noen ord Like saklig som vanlig ser jeg. Kanskje du skulle ta deg tre minutter og lese forumreglene. Og ja, innlegg med flåseri eller uten saklighet blir meget fort slettet. Marius1985 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 (endret) Hei,Eg har problem med att alarmen min av og til begynner og hyle og da selvsagt midt om natten. Alarmen er ein defa800,så har eg begynt og feilsøke litt så fant eg ut att mikrobryter i fører dør og bagasjerom altså den som registrerer att døren er lukket eller åpen er øydelagt. Kan dette forårsake att alarmen skrur seg på?,tenker da att vinden presser på døren sånn att det får sensor til og tro att døren er åpen. Det har gått noen netter uten att den har gått så eg skal telle hvor mange ganger det blinker i dioden neste gang den går. Så lurer eg på om dette er vanlig problem og om det er lodding eller om noe har knekt inne i bryteren,er det noen som har opplevd det samme og fått fikset det? Endret Mai 2, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg