eriksenpassat Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Jeg skal motere ekstralys på xc70. 2008 mod. Hvilken farge er det på styrestømmen fra bilens lamper som skal inn på rele?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Bruk ett multimeter og mål deg frem. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Forslag til hvorfor sikringen ryker etter bare 10 sek ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hvor stor sikring bruker du? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 15 amp. jeg monterer tre stk 1000mtr, og to tusenmet på et rele....det har fungert før, men ikke nå.!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 12v x 15A = 180w Hva slags pærer har du? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 100w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Der er feilen. 15A tåler ikke mer enn 180w Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 må jeg kjøpe og legge opp et rele til med sikring, eller kan jeg øke sikring(amper) ? uten at ting brennes opp...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 Såfremst ting er riktig dimensjonert kan sikringen økes, men for best resultat (lysstyrke) bør du legge opp ett rele til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Takk for god hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg