Gå til innhold

Solgte meg en bil nå gjemmer han seg uten levert del 2!

Ranger emnet


yosi4

Anbefalte innlegg

Hei!..

Kjøpte for par uker en Mondeo,Møtte selger og vi skrev dobbelt av salgs melinger og han tok med seg del 2.

Etter ett par dager hadde han fortsatt ikke levert noen salgs meldinger så jeg leverte det jeg hadde.Nå er Bilen i mitt navn men blir fortsatt ikke omregistrert på meg uten levert del 2 samt att vegvesnet klager på tidligere eier skifter som ikke er fullført!.Prøvde og ringe selger men han har nå hemmelig nr og attpåtil blokkert meg på FB hva får jeg gjort!? Må ha tak i Del 2!

 

Beklager skrive feil...

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er i orden teknisk så skjønner jeg ikke hvorfor han oppfører seg på den måten. Er jo ingen som tjener på dette da han ikke har bilen lenger og den ikke står i hans navn heller. Du kan vel finne ut adressa via info som er registrert på bilen?

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han har bryti en NAF kontrakt og solgte bilen før han betalte den selv.For jeg fikk en telefon av en kar som var mildt sagt forbanna og lurte på hvorfor i huleste bilen var solgt videre.Etter en lang telefonsamtale blei vi enige om att han ikke skulle la dette gå utover meg og att han kun ville ta det utover han jeg handlet av..Men aner ikke hvorfor han skal gjemme seg for meg fordet

Endret av yosi4

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld han for svindel. Du har vel navnet på personen? Bilen blir aldri omregistrert uten del 2,eller at gammel og ny eier i fellesskap besøker en trafikkstasjon.

 

 

ja navnet og person nr har jeg,så jeg kommer aldri noen vei uten Del 2? :/ sitter med skjegget i postkassa jeg da :drunk:

Don't follow me, I'm lost too..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så bruker jo noen feilparkeringer å få fart i sakene

 

Det jeg foreslo og ;) Feilparkeringer å ekstra mye bom passeringer... + du kan fylle bensin å kjøre uten å betale så blir regningen sendt på skilteier navn :P

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår