Devvin Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Ja! da har jeg endelig fått levert bilen på service og informert dei om tinga som ikke fungerer! :DD Så jeg håper alt er i orden imorgen eller på fredag! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Da har jeg fått tatt service på bilen.. Nå gjenstår det bare noken småting som må fikses.. -Parklys - Fløyta -Blinklys på speil Noen som vet om en bra side der man kan kjøpe blinklysene til speil og fløyta (2stk på begge sidene fremme) ??? Helst billige...link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Bytte blinklys i speil Blinklys høyre og venstre (ebay). Sjekk sikringen til fløyta først og deretter mål om det kommer spenning frem til de. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Takk for sidene! trur eg skal prøve å høre med møller om hvor mye original blinklys koster først! ;) Men hadde faktisk tenkt å sjekke sikringen men fant ikke selve sikringa til fløyta....noen som har bilde ellns av de?? hadde hjelpt meg veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Har aldri vært borti dette selv, men er det mulig å bare skifte pære? Se bilde under. Pære 6W6 (16). Mål om du har spenning til fløyta. Lite tenkelig at begge er røket? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Fant en link med bilder som gjerne kan hjelpe deg. VW Jetta, Passat, Golf turn signal, side view mirror, and mirror cover removal and replacement Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 aha der ja! tusen takk Quattro73 :D No trenge jeg bare hjelp til fløyta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Mhm :) Som sagt, mål om det kommer spenning frem mens du får noen til å trykke på fløyta :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Sikringen til tuten sitter i E-boksen ved sidenav batteriet i motorrommet. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Problemet er at jeg ikke vet hvilken sikring som er til hva...de står ikke noe på verken dekselet eller i boka...Noen som kan finne de på nette?? Det er en golf 5.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Se om du blir klok av å se på denne siden: Fuse and relay Locations - uk-mkivs Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 (endret) Den sier F5 er til horn, men linken din er for mk4. Endret November 15, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Takker! Stikekr ut med gong og sjekker om de er de samme som mk4! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Kan DETTE stemme mer med din? Se side 6-8 (sikring 17). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Tru den istad stemmer mer. Sikringen som satt på F5 såg helt fin ut men jeg byttet den for sikkertsskyld..Men når jeg tok på en ny sikring så fungerte fløyta i ca 1sek osso sluttet den å fungere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg